Mostrar o rexistro simple do ítem
Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental Investigación exploratoria en Scientific Electronic Library Online (SciELO)
dc.contributor.author | Vasconcelos Dziekaniak, Cibele | |
dc.contributor.author | Freitas, José Vicente | |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T06:58:14Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T06:58:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Vasconcelos Dziekaniak, C., & de Freitas, J. V. (2018). Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 25(1), 7-40. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.1.4648 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1887-2417 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/25546 | |
dc.description.abstract | [Resumen] O artigo presenta unha análise da produción científica brasileira en periódicos de acceso aberto acerca da temática "Políticas Públicas en Educación Ambiental". Realizouse busca exploratoria na base brasileira de periódicos da SciELO, por se tratar da base brasileira de periódicos de acceso aberto, recoñecida internacionalmente. Foron apuntados 17 artigos específicos sobre Políticas Públicas en Educación Ambiental e identificados os principais datos sobre periódicos que os publicaron; os anos de publicacións máis importantes sobre o tema; os autores que publicaron máis artigos na zona e as súas conexións institucionais; as matrices conceptuais e metodolóxicas; os temas e teorías máis explorados; as políticas públicas, directrices, accións, estratexias, proxectos e programas de Educación Ambiental citados ea visibilidade internacional dos artigos. A metodoloxía utilizada foi Análise de contido. O estudo pretende delinear o estado do coñecemento sobre Políticas Públicas en Educación Ambiental no Brasil, a partir dos artigos de periódicos científicos brasileiros indexados na base SciELO e conclúe que a produción científica sobre esta temática presenta un número reducido de publicacións en revistas, o que fai cada vez máis importante o desenvolvemento de investigacións teórico-prácticas, a fin de proporcionar subvencións aos educadores ambientais, ao poder público e á sociedade en xeral para o fortalecemento de accións, control e participación social. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] This article presents an analysis of Brazilian scientific production in open access journals on “Public Policies for Environmental Education”. Exploratory research was conducted in the internationally recognized Brazilian directory of open access journals SciELO, the biggest in Brazil. The authors indicated 17 specific articles on public policies for environmental education and identified: the main data about the journals that published them; the years with the most publications on the subject; the authors with the most articles published in the area and their institutional ties; the conceptual and methodological matrixes; the most explored subjects and theories; the public policies, guidelines, actions, strategies, projects and programs for environmental education cited; and the international visibility of the articles. To do so they used the Content Analysis methodology. The purpose of the study was to outline the state of knowledge about public policies for environmental education in Brazil based on articles published in Brazilian scientific journals indexed in the SciELO directory. It concluded that scientific production on the subject is limited to a small number of publications in journals, making it increasingly important to develop theoretical-practical studies capable of informing environmental educators, the government and society in general aiming to strengthen activities, control and social participation. | es_ES |
dc.language.iso | por | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.1.4648 | es_ES |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Políticas públicas em educação ambiental | es_ES |
dc.subject | Estado do conhecimento | es_ES |
dc.subject | Periódicos científicos brasileiros | es_ES |
dc.subject | Public policies for environmental education | es_ES |
dc.subject | State of knowledge | es_ES |
dc.subject | Brazilian scientific journals | es_ES |
dc.title | Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental Investigación exploratoria en Scientific Electronic Library Online (SciELO) | es_ES |
dc.title.alternative | Scientific Electronic Library Online (SciELO) Brazilian scientific production on Public Policies in Environmental Education: exploratory research in Scientific Electronic Library Online (SciELO) | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.journalTitle | AmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental | es_ES |
UDC.volume | 25 | es_ES |
UDC.issue | 1 | es_ES |
UDC.startPage | 7 | es_ES |
UDC.endPage | 40 | es_ES |