REV - AS - Nº 25, (xaneiro- xuño 2018)
Envíos recentes
-
Transformando o noso Mundo: A Axenda 2030 para o Desenvolvemento Sustentable
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] Os 17 Obxectivos de Desenvolvemento Sostíbel e os 169 obxectivos que anunciamos hoxe demostran a dimensión e ambición desta nova Axenda Universal. Toman en conta o legado dos Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio ... -
Desafíos de Políticas Públicas Estruturais de Educación Ambiental en Fernando de Noronha-Pe
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] O presente artigo tem dois objetivos: mapear condições institucionais, políticas e de conteúdo que interferem em Políticas Públicas de Educação Ambiental na Ilha de Fernando de Noronha; e contribuir com sugestões ... -
A interpretación do patrimonio e a comunidade local no novo proxecto museográfico do refuxio antiaéreo da Estación da Garriga
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] O artigo mostra o uso da Interpretación do Patrimonio no proxecto museográfico do refuxio Antiaéreo da Estación da Garriga, inaugurado en xaneiro de 2018 e desenvolvido polo Concello do municipio. Tamén algunhas ... -
Análise de factores relevantes para impulsar a participación social nas unidades de conservación da Amazonía brasileña
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] As áreas naturais protexidas son un dos principais escenarios onde se desenvolven os procesos de Educación Ambiental (EA). En Brasil, estes espazos chámanse “Unidades de Conservación” (UC), contextos nos que se ... -
Roteiros Interpretativos no Brasil Unha proposta para o Ensino Primario
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] O contido da bioloxía no ensino secundario e da bioloxía de ciencia-contido no segundo segmento do ensino primaria pode ser ensinada en clases extraescolares. Un deles é a charla pedagóxica sobre un percorrido ...