Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental Investigación exploratoria en Scientific Electronic Library Online (SciELO)
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/25546
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental Investigación exploratoria en Scientific Electronic Library Online (SciELO)Título(s) alternativo(s)
Scientific Electronic Library Online (SciELO) Brazilian scientific production on Public Policies in Environmental Education: exploratory research in Scientific Electronic Library Online (SciELO)Fecha
2018Cita bibliográfica
Vasconcelos Dziekaniak, C., & de Freitas, J. V. (2018). Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 25(1), 7-40. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.1.4648
Resumen
[Resumen] O artigo presenta unha análise da produción científica brasileira en periódicos de acceso aberto acerca da temática "Políticas Públicas en Educación Ambiental". Realizouse busca exploratoria na base brasileira de periódicos da SciELO, por se tratar da base brasileira de periódicos de acceso aberto, recoñecida internacionalmente. Foron apuntados 17 artigos específicos sobre Políticas Públicas en Educación Ambiental e identificados os principais datos sobre periódicos que os publicaron; os anos de publicacións máis importantes sobre o tema; os autores que publicaron máis artigos na zona e as súas conexións institucionais; as matrices conceptuais e metodolóxicas; os temas e teorías máis explorados; as políticas públicas, directrices, accións, estratexias, proxectos e programas de Educación Ambiental citados ea visibilidade internacional dos artigos. A metodoloxía utilizada foi Análise de contido. O estudo pretende delinear o estado do coñecemento sobre Políticas Públicas en Educación Ambiental no Brasil, a partir dos artigos de periódicos científicos brasileiros indexados na base SciELO e conclúe que a produción científica sobre esta temática presenta un número reducido de publicacións en revistas, o que fai cada vez máis importante o desenvolvemento de investigacións teórico-prácticas, a fin de proporcionar subvencións aos educadores ambientais, ao poder público e á sociedade en xeral para o fortalecemento de accións, control e participación social. [Abstract] This article presents an analysis of Brazilian scientific production in open access
journals on “Public Policies for Environmental Education”. Exploratory research was
conducted in the internationally recognized Brazilian directory of open access journals
SciELO, the biggest in Brazil. The authors indicated 17 specific articles on public
policies for environmental education and identified: the main data about the journals
that published them; the years with the most publications on the subject; the authors
with the most articles published in the area and their institutional ties; the conceptual
and methodological matrixes; the most explored subjects and theories; the public
policies, guidelines, actions, strategies, projects and programs for environmental
education cited; and the international visibility of the articles. To do so they used the Content Analysis methodology. The purpose of the study was to outline the state of knowledge
about public policies for environmental education in Brazil based on articles published in Brazilian
scientific journals indexed in the SciELO directory. It concluded that scientific production on the
subject is limited to a small number of publications in journals, making it increasingly important to
develop theoretical-practical studies capable of informing environmental educators, the government
and society in general aiming to strengthen activities, control and social participation.
Palabras clave
Políticas públicas em educação ambiental
Estado do conhecimento
Periódicos científicos brasileiros
Public policies for environmental education
State of knowledge
Brazilian scientific journals
Estado do conhecimento
Periódicos científicos brasileiros
Public policies for environmental education
State of knowledge
Brazilian scientific journals
Versión del editor
Derechos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417