Listar REV - Sarmiento - Nº 22, 2018 por título
Mostrando ítems 21-26 de 26
-
Nas orixes das escolas ao aire libre: O caso italiano
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] A presente contribución ilustra o caso dunha primeira escola ao aire libre nacida en Italia, na cidade de Padua, no contexto do movemento internacional de creación de escolas ao aire libre en Europa e noutros ... -
Natureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primaria
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Neste estudo faise unha revisión de tres correntes actuais que poden transformar a forma de traballar nos centros de educación primaria. Correntes metodolóxicas que se afastan das convencionais, pero que en ... -
Natureza, sentidos e integração: caso de estudo do centro Helen Keller
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] O foco do meu presente estudo incide no Centro Helen Keller, uma escola privada portuguesa fundada em 1955 com o objetivo de integrar alunos com diversas características de visão, nomeadamente crianças cegas, ... -
Pedagoxías alternativas na educación infantil: dúas Escolas ao aire libre de Galicia
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Este estudo persegue aproximarnos á historia presente partindo do auxe actual das pedagoxías alternativas na educación infantil, potenciando a súa divulgación. Con esta intención, realizouse unha revisión ... -
Pedro M. Moreno Martínez(ed.): Educación, historia y sociedad. El legado historiográfico de Antonio Viñao [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)[Abstract] Book review: Pedro M. Moreno Martínez (ed.) (2018). Educación, historia y sociedad. El legado historiográfico de Antonio Viñao. Valencia: Tirant Humanidades, 2018, 455 pp. ISBN: 978-84-1720-377-1 -
Xardíns escolares e festas da árbore en Galiza
(Universidade da Coruña, 2018)[Abstract] Documents: School gardens and parties of the tree in Galicia