Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPousada, Thais
dc.date.accessioned2019-04-24T11:02:36Z
dc.date.available2019-04-24T11:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPousada García, Thais (2018). A promoción do deporte inclusivo como experiencia de Aprendizaxe-Servizo en Terapia Ocupacional. Póster presentado en: II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 407-409). En: E. de la Torre Fernández, (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22736
dc.description.abstract[Resumo] Os/as alumnos/as de 3º do Grao en Terapia Ocupacional (cursos 2015/2016 e 2016/2017), participaron en actividades para a promoción do deporte inclusivo, baixo a temática de “solidariedade e cooperación” (concienciación, difusión e intervención cívica). A iniciativa parte da entidade Fundación Abrente, no Club Deportivo Inclusivo ENKI. Obxectivos do servizo:  Transformar a actitude dos xoves e poboación xeral ante a discapacidade.  Dar difusión e fomentar a práctica de deportes adaptados, de xeito inclusivo.  Fomentar a consciencia ante a diversidade funcional.  Recoñecer os logros e as dificultades superables. Metodoloxía: Propuxéronse tres tipos de actividades: escolas deportivas inclusivas, sensibilización sobre deporte adaptado en centros educativos, e sesións de adestramento para deportistas con diversidade. Os principais actores foron: estudantes de TO (n= 85), deportistas (3) e representantes do Club ENKI (3). Os destinatarios do servizo foron persoas con diversidade funcional, nenos/as e profesores de centros educativos de primaria e secundaria (1523 participantes en 21 centros). Resultados: Con esta experiencia pretendeuse que os estudantes se achegasen á realidade, desde a perspectiva da TO, aplicando unha observación consciente, reflexiva e práctica, complementado coa adquisición de competencias profesionais. A satisfacción de todas as partes demóstrase coas súas testemuñas, participación activa, e repercusións nas redes. Conclusións: Destácanse os beneficios para estudantes de TO (no tanto que se facilita a integración da teoría na práctica e adquisición de competencias profesionais), e para os destinatarios, xa que se consegue unha auténtica proposta de sensibilización, promovendo a inclusión e igualdade de oportunidades para todos/as, neste caso, a través do deportees_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/*
dc.subjectDeporte inclusivoes_ES
dc.subjectAprendizaxe-servizoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacional (TO)es_ES
dc.subjectAutonomía persoal.es_ES
dc.titleA promoción do deporte inclusivo como experiencia de Aprendizaxe-Servizo en Terapia Ocupacionales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage407es_ES
UDC.endPage409es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem