dc.contributor.author | Naves, Acacia | |
dc.contributor.author | Antunes, Isabel Margarida | |
dc.contributor.author | Samper, Javier | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T08:46:25Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T08:46:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Naves García-Rendueles, Acacia ; Antunes, Isabel Margarida ; Samper Calvete, Javier (2019): Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes. Póster presentado en: III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 548-551). En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22729 | |
dc.description.abstract | [Resumo] No curso 2016-17, desenvolveuse unha iniciativa de innovación docente na materia de
Hidroloxía Aplicada ás Obras Públicas do grao en Enxeñaría de Obras Públicas da UDC. O
obxectivo desta materia é asimilar os conceptos básicos de hidroloxía e as súas aplicacións
ás obras de enxeñaría civil. Os alumnos e as alumnas resolveron co software VISUALCORE
problemas reais simplificados do efecto de drenes e pantallas no fluxo subterráneo. Dito
software é unha versión adaptada á docencia do código CORE (Samper et al., 2011)
desenvolvido polo grupo de investigación Aquaterra. A actividade foi avaliada moi
positivamente polos estudantes e permitiu: (1) Fixar e profundar nos conceptos estudados e
(2) Motivar ao alumnado achegando a teoría a realidade e amosándolles as habilidades
adquiridas na materia e a utilidade do aprendido nas aplicacións reais.
Unha docente da Universidade do Miño púxose en contacto co profesorado da UDC coa
intención de replicar a metodoloxía no seu centro en tres materias de diferentes titulacións: (1) Hidroxeoloxía do Grado en Bioloxía-Xeoloxía; (2) Hidroxeoloxía do Grado en Xeoloxía e (3) Xestión das Augas Subterráneas do Mestrado en Xeociencias. Traballouse conxuntamente
para adaptar a metodoloxía aos contidos e ás competencias das materias. Unha profesora da
UDC realizou dúas estadías cortas na Universidade do Minho, no marco do programa
Erasmus+ (EU, 2018), para impartir as clases co software e mostrar ao alumnado aplicacións reais da actividade profesional dun hidroxeólogo. A avaliación dos estudantes e da profesora da Universidade do Minho foi excelente. No futuro, preténdese fortalecer esta colaboración docente interuniversitaria e posiblemente estendela nalgún Traballo Fin de Mestrado | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Metodoloxía activa | es_ES |
dc.subject | Replicar | es_ES |
dc.subject | Colaboración entre docentes | es_ES |
dc.subject | Erasmus+ | es_ES |
dc.subject | Software adaptado | es_ES |
dc.title | Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 548 | es_ES |
UDC.endPage | 551 | es_ES |