Show simple item record

dc.contributor.authorNaves, Acacia
dc.contributor.authorAntunes, Isabel Margarida
dc.contributor.authorSamper, Javier
dc.date.accessioned2019-04-24T08:46:25Z
dc.date.available2019-04-24T08:46:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNaves García-Rendueles, Acacia ; Antunes, Isabel Margarida ; Samper Calvete, Javier (2019): Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes. Póster presentado en: III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 548-551). En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22729
dc.description.abstract[Resumo] No curso 2016-17, desenvolveuse unha iniciativa de innovación docente na materia de Hidroloxía Aplicada ás Obras Públicas do grao en Enxeñaría de Obras Públicas da UDC. O obxectivo desta materia é asimilar os conceptos básicos de hidroloxía e as súas aplicacións ás obras de enxeñaría civil. Os alumnos e as alumnas resolveron co software VISUALCORE problemas reais simplificados do efecto de drenes e pantallas no fluxo subterráneo. Dito software é unha versión adaptada á docencia do código CORE (Samper et al., 2011) desenvolvido polo grupo de investigación Aquaterra. A actividade foi avaliada moi positivamente polos estudantes e permitiu: (1) Fixar e profundar nos conceptos estudados e (2) Motivar ao alumnado achegando a teoría a realidade e amosándolles as habilidades adquiridas na materia e a utilidade do aprendido nas aplicacións reais. Unha docente da Universidade do Miño púxose en contacto co profesorado da UDC coa intención de replicar a metodoloxía no seu centro en tres materias de diferentes titulacións: (1) Hidroxeoloxía do Grado en Bioloxía-Xeoloxía; (2) Hidroxeoloxía do Grado en Xeoloxía e (3) Xestión das Augas Subterráneas do Mestrado en Xeociencias. Traballouse conxuntamente para adaptar a metodoloxía aos contidos e ás competencias das materias. Unha profesora da UDC realizou dúas estadías cortas na Universidade do Minho, no marco do programa Erasmus+ (EU, 2018), para impartir as clases co software e mostrar ao alumnado aplicacións reais da actividade profesional dun hidroxeólogo. A avaliación dos estudantes e da profesora da Universidade do Minho foi excelente. No futuro, preténdese fortalecer esta colaboración docente interuniversitaria e posiblemente estendela nalgún Traballo Fin de Mestradoes_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectMetodoloxía activaes_ES
dc.subjectReplicares_ES
dc.subjectColaboración entre docenteses_ES
dc.subjectErasmus+es_ES
dc.subjectSoftware adaptadoes_ES
dc.titleRéplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docenteses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage548es_ES
UDC.endPage551es_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record