A representación do xénero na narrativa galega para a primeira infancia (2010-2014): análise cuantitativa e cualitativa
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22692
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A representación do xénero na narrativa galega para a primeira infancia (2010-2014): análise cuantitativa e cualitativaTítulo(s) alternativo(s)
Gender Representation in Galician Narrative Books for Early Childhood (2010-2014): A Quantitative and Qualitative AnalysisAutor(es)
Data
2017Cita bibliográfica
DIGILEC, 2017, 4: 18-36. e-ISSN: 2386-6691
Resumo
[Resumo] A literatura infantil axuda as criaturas a iniciarse no acceso ao imaxinario colectivo propio de cada cultura. Deste xeito, como axente socializador que é, transfire modelos femininos e masculinos da sociedade na que viven. Neste estudo realizarase unha análise da representación de xénero que se dá nos álbums e libros ilustrados galegos publicados dende 2010 até 2014, pensados para as criaturas de 0 a 6 anos, dende unha perspectiva cuantitativa e cualitativa. [Abstract] Children’s literature helps children to start the collective imagination discovery in each culture. In this way, as a socializing agent it transfers female and male models of the society in which they live. In this study an analysis will be held of the representation of gender in Galician narrative books published from 2010 to 2014, designed for children from 0 to 6 years, from a quantitative and qualitative perspective
Palabras chave
Narrativa galega infantil
Xénero
Coleccións coeducativas
Galician narrative books
Gender
Coeducational collections
Xénero
Coleccións coeducativas
Galician narrative books
Gender
Coeducational collections
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2386-6691