A representación do xénero na narrativa galega para a primeira infancia (2010-2014): análise cuantitativa e cualitativa
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22692
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
A representación do xénero na narrativa galega para a primeira infancia (2010-2014): análise cuantitativa e cualitativaTítulo(s) alternativo(s)
Gender Representation in Galician Narrative Books for Early Childhood (2010-2014): A Quantitative and Qualitative AnalysisAutor(es)
Fecha
2017Cita bibliográfica
DIGILEC, 2017, 4: 18-36. e-ISSN: 2386-6691
Resumen
[Resumo] A literatura infantil axuda as criaturas a iniciarse no acceso ao imaxinario colectivo propio de cada cultura. Deste xeito, como axente socializador que é, transfire modelos femininos e masculinos da sociedade na que viven. Neste estudo realizarase unha análise da representación de xénero que se dá nos álbums e libros ilustrados galegos publicados dende 2010 até 2014, pensados para as criaturas de 0 a 6 anos, dende unha perspectiva cuantitativa e cualitativa. [Abstract] Children’s literature helps children to start the collective imagination discovery in each culture. In this way, as a socializing agent it transfers female and male models of the society in which they live. In this study an analysis will be held of the representation of gender in Galician narrative books published from 2010 to 2014, designed for children from 0 to 6 years, from a quantitative and qualitative perspective
Palabras clave
Narrativa galega infantil
Xénero
Coleccións coeducativas
Galician narrative books
Gender
Coeducational collections
Xénero
Coleccións coeducativas
Galician narrative books
Gender
Coeducational collections
Versión del editor
Derechos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2386-6691