Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Avaliación 4.0: avaliación cooperativa en metodoloxías con aprendizaxe invertida
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)
[Resumo] A palabra CAMBIO describe claramente a situación da Educación a todos os niveis (primaria, secundaria
e superior) na nosa comunidade e fóra dela, polo que nos preguntamos se estamos preparados para
este cambio. ...
Incorporación de Trabajos Fin de Grado breves en la docencia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)
[Resumen] Los autores de esta ponencia participamos de forma activa tanto en la dirección de Trabajos Fin de Grado (TFG) como en los tribunales que los evalúan. Nuestra experiencia nos indica que, en general, los estudiantes ...
O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)
[Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de
aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se
presentan nas clases dun xeito ...
Herramientas útiles para una experiencia de aprendizaje y servicio virtual. Una nueva forma social de aprendizaje
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumen] En este trabajo se presentan herramientas metodológicas que permitieron continuar las experiencias de aprendizaje-servicio en modalidad online durante la crisis producida por la COVID-19. Las experiencias fueron ...