Search
Now showing items 1-4 of 4
Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo] A configuración actual do autoconceito
refere un conxunto de autoesquemas que
organizan a información derivada da própria
experiéncia e do feedback dos outros significativos,
formando unha base de coñecimento
sobre ...
Actitudes de xénero en alumnado da E.S.O.
(Universidade da Coruña, 2004)
Neste estudio, a través dunha adaptación
do Inventario de Actitudes de Xénero (XAI) de
R.D. Ashmore, F.K. del Boca e S.M. Bider
(1995) pretendeuse avaliar, en primeiro lugar,
se unha mostra de 842 alumnas e alumnos ...
¿Amosa estereotipos de xénero o alumnado de secundaria?
(Universidade da Coruña, 2004)
[Resumo] Neste estudio pretendeuse abordar un
dobre obxectivo. En primeiro lugar coñecer se
o alumnado de secundaria mantén concepcións
estereotipadas de xénero, é dicir, se atribúe
comportamentos e aptitudes de ...
Estrategias de aprendizaje, autoconcepto y rendimiento académico en la adolescencia
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumen] Las estrategias de aprendizaje en los procesos de estudio forman parte intrínseca de las herramientas básicas de las que hacen uso los estudiantes a la hora de proceder a la adquisición, retención, comprensión, ...