Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorFranco Taboada, José Antonio
dc.contributor.authorOliveira Aráujo, José Pedro
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Representación e Teoría Arquitectónicaes_ES
dc.date.accessioned2016-04-25T14:45:16Z
dc.date.available2016-04-25T14:45:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16520
dc.description.abstract[Resumo] O tema “As sensações e as emoções na Arquitectura”, aponta para a existência de um fenómeno cíclico dinâmico-contagiante que se deu entre o meio e o sujeito, a sua expressão e sua forma de comunicação ao longo do processo evolutivo da Arquitectura, que determinaram o aparecimento dos movimentos arquitectónicos. Uma espécie de desdobramentos que aconteceram ao longo do processo criativo, enquanto expressão ideológica onde se formaram valores éticos e estéticos e, a obra construída mais voltada para a parte do utilizador e a sua interacção com o meio, que constituíu a seguinte periodização histórica: A Idade Antiga, a Era da Emoção à Razão; A Idade Média, a Era da Razão; a Idade Moderna, a Era da Razão à Emoção; A Idade Contemporânea, a Era da Emoção à Sensação. Fazer esta viagem pelo mundo sensorial e emocional aproximando-nos às ciências do foro neuropsicofisiológico, no momento em que estão acontecer os grandes avanços do conhecimento do homem e novas preocupações relativamente à descompensação do nosso hemisfério cerebral emocional. Permitindo-nos lançar novos elementos para os debates e quem sabe para a descoberta de novos caminhos para o futuro da Arquitectura, que muito bem se poderiam pautar por uma nova Era, a da Sensação à Emoção.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O tema proposto "As Sensacións e Emocións na Arquitectura", apunta a existencia dun fenómeno cíclico dinámico-contagiante que se deu entre o medio eo suxeito, a súa expresión ea súa forma de comunicación ao longo de todo o proceso evolutivo da arquitectura, que determinaron a aparición dos movementos arquitectónicos. Unha especie de desdobramentos que pasou ao longo do proceso creativo, mentres expresión ideolóxica onde se formaron valores éticos e estéticos e, a obra construída máis volta para a parte do usuario e, a súa interacción co medio, que constituíron a seguinte periodización histórica: A Idade Antiga- A Era da Emoción á Razón; A Idade Media - A Era da Razón; A Idade Moderna – A Era da Razón á Emoción; A Idade Contemporánea - A Era da Emoción á Sensación. Facer esta viaxe a través do mundo sensorial e emocional aproximándose nos ás ciencias do foro neuropsicofisiológico, no momento en que están a ocorrer os grandes avances do coñecemento do home coas Neurociências, permítenos publicar novos elementos para os debates e quen sabe para o descubrimento dos novos camiños para o futuro da Arquitectura, que ben se poderían pautar entre os valores da Razón- Sensación-Emoción, para unha maior responsabilidade social, universalidade e Interdisciplinaridadees_ES
dc.description.abstract[Resumen] El tema propuesto "Las sensaciones y las emociones en la arquitectura", apunta a la existencia de un fenómeno cíclico dinámico contagioso que se produjo entre el medio y el sujeto, su expresión y su forma de comunicación a lo largo del proceso evolutivo de la arquitectura, que condujo a la aparición de movimientos arquitectónicos. Un tipo de acontecimientos que tuvieron lugar durante el proceso creativo, mientras que la expresión ideológica de la que se formaron valores éticos y estéticos y la obra construida más centrado en el usuario y su interacción con el medio ambiente, que constituyó la siguiente periodización histórica: La Edad Antiga, la Era de la Emoción a la Razón; La Edad Media, la Era de la Emoción; La Edad Contemporánea, la Era de la Razón a la Emoción; La Edad Contemporánea, la Era de la Emoción a la Sensación. Hacer este viaje por el mundo sensorial y emocional traernos a las ciencias del foro neuropsicofisiológico, en el momento en que están sucediendo grandes avances del conocimiento del hombre con las Neurociencias nos permite introducir nuevos elementos a la discusión y tal vez descubrir nuevos caminos para el futuro de la arquitectura, que bien podrían ser guiados entre los valores de la Razón-Sensación- Emoción para una mayor responsabilidad social, universalidad y interdisciplinariedad.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The proposed theme "Feelings and Emotions in architecture," points to the existence of a dynamic-contagious cyclical phenomenon that occurred between the medium and the subject,its expression and its form of communication throughout the evolutionary process of architecture, which led to the appearance of architectural movements. A kind of turning points that took place during the creative process, while ideological expression from which they graduated ethical and aesthetic values and the work built more focused on the user and their interaction with the environment,that constituted the following historical periodization: The Ancient Age – The Age of Emotion to Reason; The Middle Ages - The Age of Reason; The Modern Age - The Age of Reason to the emotion; The Contemporary Age - The Age of emotion to feel. Make this trip through the sensory and emotional world bringing us to the neuro psycho physiological, at the moment that are taking place large man's knowledge advances with Neuroscience, allowing us to introduce new elements to the discussion and perhaps to discover new paths for the future of architecture, that well could be guided between the values of Reason-Feel-Emotion for greater social responsibility, universality and interdisciplinarity.es_ES
dc.language.isopores_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectArquitectura-Estéticaes_ES
dc.subjectEspacio (Arquitectura)es_ES
dc.subjectArquitectura y cosmologíaes_ES
dc.subjectArquitectura-Historiaes_ES
dc.subjectArquitectura, Teoría de laes_ES
dc.titleAs sensações e as emoções na arquitectura: o caminho faz-se caminhando...es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem