O papel dos factores afectivos cara as matemáticas en Educación Primaria

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/12609Collections
Metadata
Show full item recordTitle
O papel dos factores afectivos cara as matemáticas en Educación PrimariaAlternative Title(s)
The role of affective factors towards mathematics in primary educationAuthor(s)
Date
2013Citation
Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 111-123. ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] Neste artigo presentamos os resultados dun estudio realizado con 1180 alumnos do 2º e 3º ciclo de Educación Primaria para avaliar o papel dos factores afectivos cara as matemáticas en relación ao centro, curso e sexo dos alumnos de centros públicos e concertados de A Coruña. O estudo abrangue tamén a relación entre as emocións, crenzas e actitudes e as cualificacións dos estudantes [Abstract] In this paper we present the results of a study carried out with 1180 pupils of the 2nd and 3rd cycle of Primary to evaluate the paper of the affections towards the mathematics and the relation with the academic profit. The results indicate that there is a correlation among these factors (emotions, beliefs and attitudes) and the qualifications of the students.
Keywords
Actitudes
Matemáticas
Rendemento
Emocións
Crenzas
Mathematical attitudes
Profit
Emotions
Beliefs
Matemáticas
Rendemento
Emocións
Crenzas
Mathematical attitudes
Profit
Emotions
Beliefs
ISSN
1138-1663