Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGiménez, Joaquínes_ES
dc.contributor.authorRosich, Nuriaes_ES
dc.contributor.authorLatorre, Rosa M.es_ES
dc.contributor.authorMuria, Sergies_ES
dc.date.accessioned2013-10-01T08:27:05Z
dc.date.available2013-10-01T08:27:05Z
dc.date.issued2004es_ES
dc.identifier.citationInvestigación en educación matemática; 8º simposio de la SEIEM. 2004: 103-126. ISBN: 84-9749-120-3es_ES
dc.identifier.isbn84-9749-120-3es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11281
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleEvaluación reguladora y apoyo geométrico al alumnado deficiente auditivo en aulas inclusivas en la ESO. Un estudio de casoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem