Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBarca-Lozano, Alfonsoes_ES
dc.contributor.authorFernández de Mejía, Amparoes_ES
dc.contributor.authorMejía, Radhaméses_ES
dc.date.accessioned2013-09-26T10:59:43Z
dc.date.available2013-09-26T10:59:43Z
dc.date.issued2011es_ES
dc.identifier.citationRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2011, 19_2: 197-213. ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/10454
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectAutoconcepto académicoes_ES
dc.subjectSociales_ES
dc.subjectPrivadoes_ES
dc.subjectEnfoque de orientación superficial (EOR-SP)es_ES
dc.subjectEnfoque de orientación al significado/comprensión (EOR-SG)es_ES
dc.subjectAcademices_ES
dc.subjectSociales_ES
dc.subjectPrivate self-conceptes_ES
dc.subjectSuperficial orientation approaches_ES
dc.subjectApproach pertaining to meaninges_ES
dc.titleAutoconcepto y enfoques de aprendizaje: sus efectos en el rendimiento académico en alumnado universitario de República Dominicanaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem