Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 19 (2), (2011)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 19 (2), (2011)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autoconcepto y enfoques de aprendizaje: sus efectos en el rendimiento académico en alumnado universitario de República Dominicana

Thumbnail
View/Open
RGP 19_2 2011 art 14.pdf (576.9Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/10454
Collections
  • REV - RGPPE - Vol. 19 (2), (2011) [25]
Metadata
Show full item record
Title
Autoconcepto y enfoques de aprendizaje: sus efectos en el rendimiento académico en alumnado universitario de República Dominicana
Author(s)
Barca-Lozano, Alfonso
Fernández de Mejía, Amparo
Mejía, Radhamés
Date
2011
Citation
Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2011, 19_2: 197-213. ISSN: 1138-1663
Keywords
Autoconcepto académico
Social
Privado
Enfoque de orientación superficial (EOR-SP)
Enfoque de orientación al significado/comprensión (EOR-SG)
Academic
Social
Private self-concept
Superficial orientation approach
Approach pertaining to meaning
 
ISSN
1138-1663

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback