Mostrando ítems 1-5 de 208

    • Psicoloxía do consumidor. Efecto Zeigarnik no mercado. 

      Varela Areán, Carla (2023)
      [Resumo]: O efecto Zeigarnik proposto por Bluma Zeigarnik é un fenómeno psicolóxico que fai referencia a tendencia que teñen as persoas por lembrar as tarefas incompletas. Este método produce cambios no comportamento do ...
    • Valor de marca de las marcas de lujo: Una aproximación al caso Gucci 

      Valiño Vidal, Noelia (2023)
      [Resumen]: El mercado del lujo es quizás uno de los más interesantes para estudiar, al funcionar de formas muy diferentes al resto. Su misión principal es satisfacer a un tipo de clientes muy exigentes, los cuales buscan ...
    • Investimento en Opcións. Ratio Call Backspread 

      Pedrouzo Miguélez, Sara (2023)
      [Resumo]: Antes de contratar unha opción financeira é importante coñecer o seu funcionamento e estudar as situacións que se poden dar, para poder escollela con coñecemento de causa. Contratar unha única opción call supón ...
    • La fiscalidad en la Economía Digital. Un caso particular: Spotify 

      Méndez Barbeito, Marta (2023)
      [Resumen]: Este Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo el análisis de los retos que presenta la Economía Digital (en adelante, ED) en la fiscalidad internacional. A su vez, se pretende demostrar la necesidad de una ...
    • Blockchain implementation in taxation: A case study in EU VAT 

      Lage Rodríguez, Marina (2023)
      [Abstract]: Blockchain is a promising technology that has known great development within the last years. Although its first application has been cryptocurrency trade, Blockchain’s functionality is much wider. Scholar ...