Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar por autor 
  •   RUC
  • Listar por autor
  •   RUC
  • Listar por autor
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar por autor "Ojea Rúa, Manuel"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orde:

Resultados:

Mostrando ítems 1-13 de 13

  • título
  • data de publicación
  • data de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxico 

      Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 1998)
      [Resumo] Nunha democracia, a significación dos términos "calidade educativa" refírense á capacidade de adecuación da ensinanza aprendizaxe ás diferentes necesidades existentes na escala segundo os principios conceptuais ...
    • Educación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-crítica 

      Ojea Rúa, Manuel; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2001)
      [Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...
    • Educación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-crítica 

      Ojea Rúa, Manuel; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2000)
      [Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...
    • Inclusión educativa como recurso de sistemicidade da aprendizaxe de estudiantes con trastornos do espectro autista 

      Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2005)
    • Profesionales reflexivos y modelos de atención a la diversidad 

      Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 1997)
      [Resumen] Con la intención de aportar un grano de arena, en el camino de la construcción de modelos educativos adaptados a la diversidad de los alumn@s. En los cuales, las diferencias entre las personas se entiendan como ...
    • El profesor/a de apoyo: nuevas perspectivas 

      Ojea Rúa, Manuel; Araújo González, Olga (Universidade da Coruña, 1997)
      [Resumen] Las personas difieren entre sí por muchas razones y esta diversidad forma parte inherente de todo proceso educativo. Pero, no se trata de construir una escuela compensadora de estas desigualdades, pués ésta, al ...
    • Programa de desarrollo de habilidades sociales "PHDS" aplicado a estudiantes con síndrome de Asperger 

      Ojea Rúa, Manuel; Diéguez García, Nuria (Universidade da Coruña, 2011)
    • Programa de integración gestálgico (PIG) aplicado a estudiantes con trastornos del espectro autista 

      Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2009)
      [Resumen] Este artículo ofrece un Programa de Integración Gestáltico (PIG) aplicado a estu- diantes con Trastornos del Espectro Autista (TEA), con el fin de mejorar las capacidades perceptivas y de procesamiento de la ...
    • Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos 

      Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2001)
      [Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...
    • Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos 

      Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2000)
      [Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ...
    • Síndrome autista e interacción intensiva 

      Ojea Rúa, Manuel; Pérez Gallego, Rosa Elvira (Universidade da Coruña, 2002)
      [Resumen] Este artículo ofrece la justificación teórico-práctica del empleo de modelos de carácter ecológico en la educación de las personas con autismo. Dichos modelos implican un trabajo educativo caracterizado por la ...
    • Síndrome de Austen e interacción intensiva 

      Ojea Rúa, Manuel; Pérez Gallego, Rosa Elvira (Universidade da Coruña, 2003)
      [Resumen] Este artículo ofrece la justificación teórico- práctica del empleo de modelos de carácter ecológico en la educación de las personas con autismo. Dichos modelos implican un trabajo educativo caracterizado por ...
    • Transtorno de Asperger versus transtorno autista de alto funcionamiento 

      Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] Este estudo mostra os resultados dunha investigación, que ten como finalidade aportar os datos sobre a nosoloxía específica do trastorno de Asperger e o trastorno autista de alto funcionamento, en canto puideran ...

      Listar

      Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      A miña conta

      AccederRexistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións