Listar por autor "Ojea Rúa, Manuel"
Mostrando ítems 1-13 de 13
-
Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxico
Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 1998)[Resumo] Nunha democracia, a significación dos términos "calidade educativa" refírense á capacidade de adecuación da ensinanza aprendizaxe ás diferentes necesidades existentes na escala segundo os principios conceptuais ... -
Educación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-crítica
Ojea Rúa, Manuel; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Educación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-crítica
Ojea Rúa, Manuel; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Inclusión educativa como recurso de sistemicidade da aprendizaxe de estudiantes con trastornos do espectro autista
Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2005) -
Profesionales reflexivos y modelos de atención a la diversidad
Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Con la intención de aportar un grano de arena, en el camino de la construcción de modelos educativos adaptados a la diversidad de los alumn@s. En los cuales, las diferencias entre las personas se entiendan como ... -
El profesor/a de apoyo: nuevas perspectivas
Ojea Rúa, Manuel; Araújo González, Olga (Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Las personas difieren entre sí por muchas razones y esta diversidad forma parte inherente de todo proceso educativo. Pero, no se trata de construir una escuela compensadora de estas desigualdades, pués ésta, al ... -
Programa de desarrollo de habilidades sociales "PHDS" aplicado a estudiantes con síndrome de Asperger
Ojea Rúa, Manuel; Diéguez García, Nuria (Universidade da Coruña, 2011) -
Programa de integración gestálgico (PIG) aplicado a estudiantes con trastornos del espectro autista
Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2009)[Resumen] Este artículo ofrece un Programa de Integración Gestáltico (PIG) aplicado a estu- diantes con Trastornos del Espectro Autista (TEA), con el fin de mejorar las capacidades perceptivas y de procesamiento de la ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Síndrome autista e interacción intensiva
Ojea Rúa, Manuel; Pérez Gallego, Rosa Elvira (Universidade da Coruña, 2002)[Resumen] Este artículo ofrece la justificación teórico-práctica del empleo de modelos de carácter ecológico en la educación de las personas con autismo. Dichos modelos implican un trabajo educativo caracterizado por la ... -
Síndrome de Austen e interacción intensiva
Ojea Rúa, Manuel; Pérez Gallego, Rosa Elvira (Universidade da Coruña, 2003)[Resumen] Este artículo ofrece la justificación teórico- práctica del empleo de modelos de carácter ecológico en la educación de las personas con autismo. Dichos modelos implican un trabajo educativo caracterizado por ... -
Transtorno de Asperger versus transtorno autista de alto funcionamiento
Ojea Rúa, Manuel (Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Este estudo mostra os resultados dunha investigación, que ten como finalidade aportar os datos sobre a nosoloxía específica do trastorno de Asperger e o trastorno autista de alto funcionamento, en canto puideran ...