Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxico
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6647Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxicoTítulo(s) alternativo(s)
Psychopedagogical conssultationand educational models for inclusion: the importance of external guidance fromand ecologicalapproachAutor(es)
Data
1998Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 15-30 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] Nunha democracia, a significación dos términos "calidade educativa" refírense á capacidade de adecuación da ensinanza aprendizaxe ás diferentes necesidades existentes na escala segundo os principios conceptuais de adaptación á diversidade e no intre dun proceso de fusión educativa. Para o cal, tódolos profesionais implicados haberán de colaborar na búsqueda daqueles modelos educativos propios, dacordo coas características de cada centro escolar e o seu entorno. Para poder realizar este proceso educativo, entendido como un proceso de innovación educativa e caracterizado pala autorreflexión compartida, precísase do apoio necesario vertebrado encol da orientación educativa. Senda precisamente a orientación educativa en xeral, e máis concretamente, a orientación educativa externa, quen garanta a equidade na acción educativa
ISSN
1138-1663