Mostrar o rexistro simple do ítem
Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxico
dc.contributor.author | Ojea Rúa, Manuel | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T12:50:41Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T12:50:41Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 15-30 ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/6647 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Nunha democracia, a significación dos términos "calidade educativa" refírense á capacidade de adecuación da ensinanza aprendizaxe ás diferentes necesidades existentes na escala segundo os principios conceptuais de adaptación á diversidade e no intre dun proceso de fusión educativa. Para o cal, tódolos profesionais implicados haberán de colaborar na búsqueda daqueles modelos educativos propios, dacordo coas características de cada centro escolar e o seu entorno. Para poder realizar este proceso educativo, entendido como un proceso de innovación educativa e caracterizado pala autorreflexión compartida, precísase do apoio necesario vertebrado encol da orientación educativa. Senda precisamente a orientación educativa en xeral, e máis concretamente, a orientación educativa externa, quen garanta a equidade na acción educativa | |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Asesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxico | es_ES |
dc.title.alternative | Psychopedagogical conssultationand educational models for inclusion: the importance of external guidance fromand ecologicalapproach | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |