Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorOjea Rúa, Manuel
dc.date.accessioned2010-01-26T12:50:41Z
dc.date.available2010-01-26T12:50:41Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 15-30 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6647
dc.description.abstract[Resumo] Nunha democracia, a significación dos términos "calidade educativa" refírense á capacidade de adecuación da ensinanza aprendizaxe ás diferentes necesidades existentes na escala segundo os principios conceptuais de adaptación á diversidade e no intre dun proceso de fusión educativa. Para o cal, tódolos profesionais implicados haberán de colaborar na búsqueda daqueles modelos educativos propios, dacordo coas características de cada centro escolar e o seu entorno. Para poder realizar este proceso educativo, entendido como un proceso de innovación educativa e caracterizado pala autorreflexión compartida, precísase do apoio necesario vertebrado encol da orientación educativa. Senda precisamente a orientación educativa en xeral, e máis concretamente, a orientación educativa externa, quen garanta a equidade na acción educativa
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleAsesoramento psicopedagóxico e modelos educativos de inclusión: importancia da orientación externa desde un enfoque ecolóxicoes_ES
dc.title.alternativePsychopedagogical conssultationand educational models for inclusion: the importance of external guidance fromand ecologicalapproach
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem