Mostrar o rexistro simple do ítem
El paradigma cognitivo como marco interpretativo de la percepción social e individual, condicionantes de los procesos de pensamiento y acción de profesores y alumnos
dc.contributor.author | González Valeiro, Miguel | |
dc.contributor.author | Beltrán, E. | |
dc.contributor.author | Casais, L. | |
dc.contributor.author | Toja, María Belén | |
dc.date.accessioned | 2012-03-28T12:04:36Z | |
dc.date.available | 2012-03-28T12:04:36Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Educación física e deporte no século XXI. VI Congreso Galego de Educación Física (1996. A Coruña). Congreso Internacional de Intervención en Conductas Motrices Significativas. A Coruña: Universidade, 1998, p. 575-582. ISBN: 84-89694-70-2 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 84-89694-70-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/9838 | |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | El paradigma cognitivo como marco interpretativo de la percepción social e individual, condicionantes de los procesos de pensamiento y acción de profesores y alumnos | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |