Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorÁlvarez-Sousa, Antonio
dc.contributor.authorGomis-Rodríguez, Alfonso
dc.contributor.authorGallego Valiña, Miguel Ángel
dc.date.accessioned2011-11-18T13:01:16Z
dc.date.available2011-11-18T13:01:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2010, 3: 11-38. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/8474
dc.description.abstract[Resumen] Se analiza la promoción del Camino de Santiago en las últimas décadas, el contexto en que se hizo, los actores que intervinieron en el proceso, las estrategias de promoción para atraer a turistas y a intermediarios, el patrocinio, la colaboración con el sector privado, con las instituciones políticas, con los medios de comunicación y con la sociedad civil; las acciones de comunicación realizadas, los materiales empleados con sus símbolos de identidad (mascota, logotipos, credenciales), los cambios de imagen bajo la marca Xacobeo, y la correspondencia entre comunicación realizada (imagen proyectada), la imagen conformada previa, y la imagen percibida a posteriori por los visitantes.
dc.description.abstract[Resumo] Analízase a promoción do Camiño de Santiago nas últimas décadas, o contexto en que se fixo, os actores que interviñeron no proceso, as estratexias de promoción para atraer turistas e intermediarios, o patrocinio, a colaboración co sector privado, coas institucións políticas, cos medios de comunicación e coa sociedade civil; as accións de comunicación realizadas, os materiais empregados cos seus símbolos de identidade (mascota, logotipos, credenciais), os cambios de imaxe baixo a marca Xacobeo, e a correspondencia entre comunicación realizada (imaxe proxectada), a imaxe conformada previa e a imaxe percibida a posteriori polos visitantes.
dc.description.abstract[Abstract] This includes an analysis of the promotion of the Camino de Santiago over the last few decades, the context in which this was carried out, the parties involved in the process, the promotional strategies to attract tourists and travel agencies, sponsorship, and collaboration with the private sector, with the political institutions, with the media and with civil society. It also examines the communication activities carried out, the materials used with their identifying symbols (mascot, logotype, credentials), the changes of image under the Xacobeo brand, and the link between the communication carried out (image projected), the confirmed initial image and the a posteriori image perceived by visitors.
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectCamino de Santiagoes_ES
dc.subjectImagen turísticaes_ES
dc.subjectPromociónes_ES
dc.subjectDestino turísticoes_ES
dc.subjectPeregrinaciónes_ES
dc.subjectXacobeoes_ES
dc.subjectPatrocinioes_ES
dc.subjectLogotipoes_ES
dc.subjectTourist imagees_ES
dc.subjectPromotiones_ES
dc.subjectTourist designationes_ES
dc.subjectPilgrimageses_ES
dc.subjectSponsorshipes_ES
dc.subjectLogotypees_ES
dc.titleEstructura organizativa e imagen promocional del Camino de Santiagoes_ES
dc.title.alternativeEstructura organizativa e imaxe promocional do Camiño de Santiago
dc.title.alternativeOrganisational structure and promotional image of the Camino de Santiago (The way of St. James)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem