Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorFernández Vázquez, Xosé Ramón
dc.date.accessioned2011-07-12T11:37:44Z
dc.date.available2011-07-12T11:37:44Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 2003, 7: 81-98. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7778
dc.description.abstract[Resumen] Neste estudio abórdanse algúns aspectos que no marco referencial de Galicia conformaron o proceso histórico que habería de desembocar na plena incorporación da muller galega ás estructuras da educación formalizada mediante a progresiva facilitación do acceso feminino á institución escolar. Analizamos igualmente o proceso de adopción no territorio galego -iniciado xa ben avanzado o século XIX- do formato escolar de tipo mixto entendido como un modelo educativo que respostaba -aínda que tal resposta se revelou unicamente aparente- ás intensas demandas sociais dun tratamento igualitario para ámbolos sexos dentro do ámbito educativo
dc.description.abstract[Abstract] This study deals with sorne aspects which gave rise to the historical process resulting in the full incorporation of the Galician woman in formal education by means of gradual access to schools. We also analyze the process of adoption -begun well into the 19th century- of a co-educational school formal in Galicia presented as an educational model which answered-although, as was later seen, only superficially- the intense social demand for equality of the sexes within the educational framework.
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleAlgúns aspectos históricos sobre a incorporación feminina á educación regulada e a normalización do formato escolar mixto en Galiciaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem