Show simple item record

dc.contributor.authorRivas Barrós, Sabela
dc.date.accessioned2011-07-12T11:29:04Z
dc.date.available2011-07-12T11:29:04Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 1998, 2: 203-215. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7719
dc.description.abstract[Resumo] o obxectivo deste traballo consiste en abordar o estudio da situación na que se atopaba a lin- gua galega no sistema educativo no primeiro tercio do século XX. En primeiro lugar, preséntanse unha serie de valoracións críticas desta situación leitas desde o movemento galeguista. Tamén presentamos os argumentos esgrimidos polo galeguismo na delensa do ensino como lactor importante de transmisión e adquisición de competencia e pautas de comportamento lingüístico. Finalmente, describimos a posi- ción do prolesorado ante a normalización lingüística para o ensino.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The purpose 01 this article is to examine the study 01 the situation 01 the Galician language in the school system during the first third of the XXth century. We first present a series 01 critical reviews 01 this situation by the Pro-Galician movement. Also discussed are the arguments given y the Pro-Gali- cian movement in delense 01 education as an important factor in transmitting and acquiring competence and linguistic behavioral patterns. Lastly there is a description 01 the position 01 the teaching staft on lin- guistic standardization in education.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA situación da lingua galega no ensino no primeiro tercio do século XXes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record