Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • ROTUR. Revista de ocio y turismo
  • REV - ROTUR - Nº 02, 2009
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • ROTUR. Revista de ocio y turismo
  • REV - ROTUR - Nº 02, 2009
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Una aproximación teórica a la relación de la empresa turística con la ética y la responsabilidad social

Thumbnail
Ver/abrir
ROT_2_art_6.pdf (162.9Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7689
Coleccións
  • REV - ROTUR - Nº 02, 2009 [11]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Una aproximación teórica a la relación de la empresa turística con la ética y la responsabilidad social
Autor(es)
Ledesma, Alicia
Data
2009
Cita bibliográfica
ROTUR Revista de ocio y turismo, 2009, 2:125-137. ISSN: 1888-6884
Resumo
[Resumo] Dadas as condicións imperantes da sustentabilidade global é conveniente encontrar outros paradigmas que permitan tanto o estudo do impacto da xeración de negocios turísticos como a análise da creación de negocios turísticos inclusivos e equitativos. Noutras palabras, débese pensar os devanditos negocios desde unha concepción baseada en valores éticos e sociais, que desenvolvan vínculos interdisciplinarios e analicen as cuestións sociais, económicas, históricas, culturais e naturais (ambientais) que deben estar presentes na consolidación de calquera desenvolvemento turístico verdadeiro. Mediante unha aproximación teórica, este traballo intenta reflexionar sobre a relación que existe entre a empresa turística, a sociedade, a ética e a responsabilidade social.
 
[Resumen] Dadas las condiciones imperantes de sostenibilidad global es conveniente encon- trar otros paradigmas que permitan el estudio del impacto y la generación de negocios turís- ticos inclusivos y equitativos. En otras palabras, se debe pensar a los negocios turísticos desde una concepción basada en valores éticos y sociales, que desarrollen vínculos interdisciplina- rios y analicen las cuestiones sociales, económicas, históricas, culturales y naturales (medioam- bientales) presentes en la consolidación de todo desarrollo turístico verdadero. Mediante una aproximación teórica, este trabajo intenta traer una reflexión sobre la relación que existe entre la empresa turística, la sociedad la ética y la responsabilidad social.
 
[Abstract] Given the prevailing global sustainability conditions, it is important to find other paradigms which allow us to study the impact and generation of inclusive and equitable tourism busi- nesses. In other words, we need to think about tourism businesses starting from a concept based on ethical and social values, which develops interdisciplinary links and analyses the social, economic, historical, cultural and natural (environmental) issues present in the consoli- dation of every true tourism development. By means of a theoretical approach, this work aims to reflect on the relationship which exists between tourism companies, society, ethics and social responsibility.
 
Palabras chave
Empresa turística
Ética
Responsabilidad social
Stakeholders
Tourism company
Ethics
Social responsability
 
ISSN
1888-6884

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións