Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorFilgueira Gomis, Juan Marcos
dc.date.accessioned2011-07-12T11:11:07Z
dc.date.available2011-07-12T11:11:07Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2008, 1: 135-152. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7681
dc.description.abstract[Resumo] As novas tecnoloxías aparecidas coa Web 2.0 teñen a súa aplicación no mundo do turismo e as viaxes: velaí xorde o denominado Turismo 2.0, de que os blogs son un elemento fundamen- tal. Os blogs supoñen unha innovación nas estratexias de mercadotecnia para empresas e ins- titucións que ofrecen servizos turísticos e, do mesmo modo, representan un novo conxunto de ferramentas para os usuarios dos devanditos servizos. Estas posibilidades e ferramentas plás- manse con diferentes formas dentro da blogosfera.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Las nuevas tecnologías aparecidas con la Web 2.0 tienen su aplicación en el mundo del turis- mo y los viajes dando lugar al denominado Turismo 2.0 del que los blogs son un elemento fun- damental. Los blogs suponen una innovación en las estrategias de marketing para empresas e instituciones que ofertan servicios turísticos del mismo modo que representan un nuevo con- junto de herramientas para los usuarios de dichos servicios. Estas posibilidades y herramien- tas se plasman con diferentes formas dentro de la Blogosfera.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The new technologies which arose with Web 2.0 have an application in the world of travel and tourism, and have led to the so-called Travel 2.0, in which blogs are an essential element. Blogs represent an innovation in marketing strategies for companies and institutions offering tou- rism services, as well as a new set of tools for users of those services. These possibilities and tools materialise in different ways within the Blogosphere.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectWeb 2.0es_ES
dc.subjectTurismo 2.0es_ES
dc.subjectBlogses_ES
dc.subjectMercadotecniaes_ES
dc.subjectBlogosferaes_ES
dc.subjectTravel 2.0es_ES
dc.subjectMarketinges_ES
dc.subjectBlogospherees_ES
dc.titleLos blogs dentro del turismo 2.0es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/rotur.2008.1.1.1230


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem