Los blogs dentro del turismo 2.0
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7681Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Los blogs dentro del turismo 2.0Autor(es)
Data
2008Cita bibliográfica
ROTUR Revista de ocio y turismo, 2008, 1: 135-152. ISSN: 1888-6884
Resumo
[Resumo] As novas tecnoloxías aparecidas coa Web 2.0 teñen a súa aplicación no mundo do turismo e
as viaxes: velaí xorde o denominado Turismo 2.0, de que os blogs son un elemento fundamen-
tal. Os blogs supoñen unha innovación nas estratexias de mercadotecnia para empresas e ins-
titucións que ofrecen servizos turísticos e, do mesmo modo, representan un novo conxunto de
ferramentas para os usuarios dos devanditos servizos. Estas posibilidades e ferramentas plás-
manse con diferentes formas dentro da blogosfera. [Resumen] Las nuevas tecnologías aparecidas con la Web 2.0 tienen su aplicación en el mundo del turis-
mo y los viajes dando lugar al denominado Turismo 2.0 del que los blogs son un elemento fun-
damental. Los blogs suponen una innovación en las estrategias de marketing para empresas e
instituciones que ofertan servicios turísticos del mismo modo que representan un nuevo con-
junto de herramientas para los usuarios de dichos servicios. Estas posibilidades y herramien-
tas se plasman con diferentes formas dentro de la Blogosfera. [Abstract] The new technologies which arose with Web 2.0 have an application in the world of travel and
tourism, and have led to the so-called Travel 2.0, in which blogs are an essential element. Blogs
represent an innovation in marketing strategies for companies and institutions offering tou-
rism services, as well as a new set of tools for users of those services. These possibilities and
tools materialise in different ways within the Blogosphere.
Palabras chave
Web 2.0
Turismo 2.0
Blogs
Mercadotecnia
Blogosfera
Travel 2.0
Marketing
Blogosphere
Turismo 2.0
Blogs
Mercadotecnia
Blogosfera
Travel 2.0
Marketing
Blogosphere
ISSN
1888-6884