Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDeCarli, Georgina
dc.date.accessioned2011-07-12T11:11:05Z
dc.date.available2011-07-12T11:11:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2008, 1: 87-101. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7679
dc.description.abstract[Resumo] O presente artigo aborda a temática do museo (local ou rexional) e a súa incidencia nunha oferta de calidade para o turismo cultural, por medio da cal os potenciais visitantes sexan atra- ídos por servizos e produtos verdadeiramente representativos da cultura local e lles ofreza interactuar directamente cos seus creadores. Para logralo, a estratexia principal do museo con- sistiría en establecer unha nova relación coa comunidade no seo de que se insire para involu- crala como aliada e como socia na proposta dunha oferta diversificada que destacase pola súa singularidade e autenticidade. Isto posibilitaría, por unha banda, que os membros da comuni- dade que posúen os coñecementos tradicionais se beneficiasen empregando de forma res- ponsable os seus propios recursos patrimoniais para mellorar a súa calidade de vida, e, pola outra, que o museo obtivese novos ingresos e dinamizase a súa oferta cultural. Preséntase como caso de estudo o Museo de Cultura Popular en Costa Rica.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El presente artículo aborda la temática del museo (local o regional) y su incidencia en una ofer- ta de calidad para el turismo cultural, por medio del cual los potenciales visitantes sean atraí- dos por servicios y productos verdaderamente representativos de la cultura local, y puedan interactuar directamente con sus creadores. Para lograrlo la estrategia principal del museo consiste en establecer una nueva relación con la comunidad para involucrarla como aliada y como socia en la propuesta de una oferta diversificada que se destaca por su singularidad y autenticidad. Esto posibilita que los miembros de la comunidad que poseen los conocimien- tos tradicionales se beneficien utilizando en forma responsable sus propios recursos patrimo- niales para mejorar su calidad de vida, y al museo obtener nuevos ingresos y dinamizar su ofer- ta cultural. Se presenta como caso de estudio el Museo de Cultura Popular en Costa Rica.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This article addresses the subject of museums (local or regional) and their impact on a quality offer for cultural tourism, whereby potential visitors are attracted by services and products that are truly representative of the local culture, and may interact directly with the creators. In order to do so, the main strategy of museums consists of establishing a new relationship with the com- munity, in order to get it involved as an ally and a partner in proposing a diversified offer that stands out for its singularity and authenticity. This makes it possible for those members of the community who have traditional knowledge to benefit, by responsibly using their own heritage resources to improve their quality of life, and for museums to obtain new revenue and revitalise their cultural offer. As a case study, we analyse the Museum of Popular Culture in Costa Rica.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectMuseoes_ES
dc.subjectComunidades_ES
dc.subjectRecursos patrimonialeses_ES
dc.subjectSostenibilidades_ES
dc.subjectCalidades_ES
dc.subjectMuseumes_ES
dc.subjectCommunityes_ES
dc.subjectHeritage resourceses_ES
dc.subjectSustainabilityes_ES
dc.subjectQualityes_ES
dc.titleInnovación en museos: museo y comunidad en la oferta al turismo culturales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/rotur.2008.1.1.1227


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem