Listar REV - AS - Nº 07, (xaneiro - xuño 2009) por título
Mostrando ítems 8-13 de 13
-
O cambio climático narrado por alumnos de Educación Secundaria: análise de metáforas e iconas
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Dende unha perspectiva investigadora mixta (cuantitativo-cualitativo), preténdese analizar a representación social que se está a construír entre os alumnos de educación secundaria de cara a facilitar a comprensión ... -
Officinas eficientes
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Seguindo a liña encetada en 2007 para lograrmos ámbitos de traballo máis sustentables e con menor pegada de carbono, WWF España presentou a finais de 2008 a campaña OFFicinas Eficientes, a través da cal pretende ... -
Os efectos rebote e outros efectos secundarios dos programas para mitigar o cambio climático: unha mirada desde a educación e a comunicación
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] A adopción de fórmulas orientadas a reducir o consumo de enerxía ou as emisións de gases de efecto invernadoiro (GEI) abre novas oportunidades para os comportamentos emisores ou engade novos atractivos aos xa ... -
Presentación do número
(Universidade da Coruña, 2009) -
Protocolo de Quioto
(Universidade da Coruña, 2009) -
Publicidade, educación ambiental e quentamento global
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Preséntase como estratexia para reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro o fomento dunha publicidade responsable fronte ao cambio climático. Recóllense as posibles conexións entre a educación ambiental ...