O cambio climático narrado por alumnos de Educación Secundaria: análise de metáforas e iconas
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7393Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O cambio climático narrado por alumnos de Educación Secundaria: análise de metáforas e iconasAutor(es)
Data
2009Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 7: 116-125. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] Dende unha perspectiva investigadora mixta (cuantitativo-cualitativo), preténdese
analizar a representación social que se está a construír entre os alumnos de educación
secundaria de cara a facilitar a comprensión do cambio climático (en diante CC)
como fenómeno complexo. Para iso, os alumnos empregaron unha técnica proxectiva
como o debuxo, combinado co elemento textual, para elaborar as súas narracións; a
metáfora e a icona son dous recursos expresivos analizados. Os resultados obtidos, así
como a súa sistematización a través dun instrumento de análise construído ao longo
do proceso, permitirános sinalar aquelas cuestións fundamentais a ter en conta nos
procesos educativos e de diálogo sobre o cambio climático. [Abstract] The social representation among secondary school students is analysed based on a
mixture perspective research (quantitative-qualitative), in view of ease the understanding
of climate change (CC) as a complex phenomenon. In doing so, students applied a
design technique such as drawing combined with textual elements to compose
narrations. Metaphors and icons are both expressive resources analysed. The results
and analysis instruments built throughout the process, allow us to highlight principal
questions in educative processes and dialogues on climate change.
Palabras chave
Representación social
Narración
Metáfora
Icona
Diálogo
Social representation
Narration
Metaphor
Icon
Dialogue
Narración
Metáfora
Icona
Diálogo
Social representation
Narration
Metaphor
Icon
Dialogue
ISSN
1887-2417