É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?

Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7067Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?Autor(es)
Fecha
2007Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 73-78 ISSN 1138-1663
Resumen
[Resumo] Ensinar ciencias non é só mostrar conceptos,
ideas e métodos de traballo. A docencia
das ciencias experimentais ou factuais, pode
fomentar o crecemento do alumno como persoa
en relación. Para iso, é conveniente contextualizar
á actividade científica dentro dun
marco social, cultural e persoal, é dicir, tomaremos
como punto de partida as correntes
CTS e a ciencia intercultural. Todo isto, tendo
en conta as implicacións da ciencia cós problemas
que afectan a toda a humanidade; centrarémonos
no eido da pobreza. O presente
artigo, é unha reflexión teórica sobor desta
temática e busca chantar os alicerces dunha
pedagoxía máis personalista [Abstract] To teach sciences is not only to show concepts,
ideas and work methods. The teaching
of the experimental or factuals sciences can
foment the student’s growth like relationship
person. For that, it is convenient to locate the
scientific activity inside a social, cultural and
personal frame, that is to say, we will take as
starting point the CTS and the intercultural
science currents. Keeping in mind the science
implications with the problems that affect the
whole humanity; we will notice in the poverty
context. The present article is a theoretical
reflection on that thematic one and looks for
to bury the columns of a more personalist
pedagogy
Palabras clave
Educación
Ciencia
Pobreza
Sociedade
Interculturalidade
Persoa
Education
Science
Poverty
Society
Interculturality
Person
Ciencia
Pobreza
Sociedade
Interculturalidade
Persoa
Education
Science
Poverty
Society
Interculturality
Person
ISSN
1138-1663