Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?

Thumbnail
Ver/Abrir
RGP_14-5.pdf (113.4Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7067
Colecciones
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007) [21]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?
Autor(es)
Coca, Juan R.
Fecha
2007
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 73-78 ISSN 1138-1663
Resumen
[Resumo] Ensinar ciencias non é só mostrar conceptos, ideas e métodos de traballo. A docencia das ciencias experimentais ou factuais, pode fomentar o crecemento do alumno como persoa en relación. Para iso, é conveniente contextualizar á actividade científica dentro dun marco social, cultural e persoal, é dicir, tomaremos como punto de partida as correntes CTS e a ciencia intercultural. Todo isto, tendo en conta as implicacións da ciencia cós problemas que afectan a toda a humanidade; centrarémonos no eido da pobreza. O presente artigo, é unha reflexión teórica sobor desta temática e busca chantar os alicerces dunha pedagoxía máis personalista
 
[Abstract] To teach sciences is not only to show concepts, ideas and work methods. The teaching of the experimental or factuals sciences can foment the student’s growth like relationship person. For that, it is convenient to locate the scientific activity inside a social, cultural and personal frame, that is to say, we will take as starting point the CTS and the intercultural science currents. Keeping in mind the science implications with the problems that affect the whole humanity; we will notice in the poverty context. The present article is a theoretical reflection on that thematic one and looks for to bury the columns of a more personalist pedagogy
 
Palabras clave
Educación
Ciencia
Pobreza
Sociedade
Interculturalidade
Persoa
Education
Science
Poverty
Society
Interculturality
Person
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias