Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?

Thumbnail
View/Open
RGP_14-5.pdf (113.4Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7067
Collections
  • REV - RGPPE - Vol. 14, (2007) [21]
Metadata
Show full item record
Title
É posíbel ensinar ciencias sen falar da pobreza?
Author(s)
Coca, Juan R.
Date
2007
Citation
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 73-78 ISSN 1138-1663
Abstract
[Resumo] Ensinar ciencias non é só mostrar conceptos, ideas e métodos de traballo. A docencia das ciencias experimentais ou factuais, pode fomentar o crecemento do alumno como persoa en relación. Para iso, é conveniente contextualizar á actividade científica dentro dun marco social, cultural e persoal, é dicir, tomaremos como punto de partida as correntes CTS e a ciencia intercultural. Todo isto, tendo en conta as implicacións da ciencia cós problemas que afectan a toda a humanidade; centrarémonos no eido da pobreza. O presente artigo, é unha reflexión teórica sobor desta temática e busca chantar os alicerces dunha pedagoxía máis personalista
 
[Abstract] To teach sciences is not only to show concepts, ideas and work methods. The teaching of the experimental or factuals sciences can foment the student’s growth like relationship person. For that, it is convenient to locate the scientific activity inside a social, cultural and personal frame, that is to say, we will take as starting point the CTS and the intercultural science currents. Keeping in mind the science implications with the problems that affect the whole humanity; we will notice in the poverty context. The present article is a theoretical reflection on that thematic one and looks for to bury the columns of a more personalist pedagogy
 
Keywords
Educación
Ciencia
Pobreza
Sociedade
Interculturalidade
Persoa
Education
Science
Poverty
Society
Interculturality
Person
 
ISSN
1138-1663

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback