Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCampos, Alfredo
dc.contributor.authorPérez-Fabello, María José
dc.contributor.authorCalado, María
dc.date.accessioned2010-01-26T13:23:49Z
dc.date.available2010-01-26T13:23:49Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2003, 9: 159-165 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6931
dc.description.abstract[Resumen] Las estrategias mnemotécnicas basadas en las imágenes mentales son un buen instrumento para todo tipo de aprendizaje, sobre todo para el aprendizaje de palabras. Para el aprendizaje de palabras se recomienda utilizar imágenes raras, sin embargo, los estudios experimentales no son taxativos en relación con la eficacia de las imágenes raras. En esta investigación deseábamos averiguar la influencia del tipo de emparejamiento de la imagen: normal-normal, normal-rara, raranormal, rara-rara, y sin imagen, en el recuerdo inmediato y retardado de pares asociados de listas largas. Se seleccionó una muestra de 256 estudiantes de Bachillerato para que aprendiesen una lista de 20 pares de palabras siguiendo una de las cinco estrategias siguientes: sin imagen, imagen normal-normal, normal-rara, rara-normal, y rara-rara. Se midió el recuerdo inmediato y al cabo de una semana. Tanto en el recuero inmediato como en el retardado, se encontró que el emparejamiento que produjo un mejor recuerdo fue imagen normal-normal, seguido por la imagen rara-normal, y rara-rara. Se discuten los resultados y se proponen nuevas líneas de investigación.
dc.description.abstract[Resumo] As estratexias mnemotécnicas baseadas nas imaxes mentais son un bo instrumento para calquera aprendizaxe, e sobre todo, para a aprendizaxe de palabras. Para aprender palabras recoméndase utilizar imaxes raras, nembargantes, os estudios experimentais non son taxativos en relación coa eficacia destas imaxes raras. Nesta investigación desexábamos averiguar a influencia do tipo de emparellamento da imaxe: normal-normal, normalrara, rara-normal, rara-rara, e sen imaxe, no recordo inmediato e no recordo retardado de pares asociados de listas largas. Seleccionouse unha mostra de 256 estudiantes de Bacharelato para que aprendesen unha lista de 20 pares de palabras empregando unha das cinco estratexias seguintes: sin imaxe, imaxe normal-normal, normal-rara, rara-normal, e rara-rara. Mediuse o recordo inmediato e o recordo unha semana despois. Atopouse, tanto no recordo inmediato como no retardado, que o emparellamento que produciu un mellor recordo foi a imaxe normalnormal, seguido po la imaxe rara-normal, e rara-rara. Discútense os resultados e propóñense novas liñas de investigación
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectImagen mentales_ES
dc.subjectMnemotecniaes_ES
dc.subjectImagen raraes_ES
dc.subjectMemoriaes_ES
dc.subjectRecuerdo inmediatoes_ES
dc.subjectRecuerdo retardadoes_ES
dc.subjectPares asociadoses_ES
dc.subjectImaxe mentales_ES
dc.subjectRecordo inmediatoes_ES
dc.subjectRecordo retardadoes_ES
dc.subjectImaxe raraes_ES
dc.subjectMental imagees_ES
dc.subjectMnemotechnicses_ES
dc.subjectBizarre imagees_ES
dc.subjectMemoryes_ES
dc.subjectInmediate recalles_ES
dc.subjectDelayed recalles_ES
dc.titleImagen normal-rara y su efecto en el recuerdoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem