Grao de estereotípia e variábeis afectivo-motivacionais da aprendizaxe escolar: autoconceito e autoestima
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6917Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Grao de estereotípia e variábeis afectivo-motivacionais da aprendizaxe escolar: autoconceito e autoestimaData
2002Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2002, 8: 229-242 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] Este estudo ten por obxectivo a análise das posíbeis relacións entre estereotipos de xénero
e autoconceito-autoestima. Para tal propósito a mostra inicial de 842 alllnas e alunos de 20 e 40 da ESO das catro províncias galegas foi dividida en grupos atendendo ao grao de estereotípia, dos cais seleccionamos os mais extremos do contínuo: alunado non estereotipado (N = 229) e moi estereotipado (N =209). Os resultados indicaron que as alunas non estereotipadas obtiñan pontuacións mais elevadas nas catro dimensións do autoconceito avaliadas (xeral, académico, verbal e matemático) en relación coas suas compañeiras estereotipadas, que pola contra apresentaron
unha autoestima mais negativa. Sen embargo, entre os alunos estereotipados e non estereotipados
praticamente non se amosaron diferéncias nestas variábeis analisadas
ISSN
1138-1663