Mostrar o rexistro simple do ítem
Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: análise atribucional
dc.contributor.author | Barreiro Fernández, Felicidad | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T12:50:46Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T12:50:46Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 87-97 ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/6651 | |
dc.description.abstract | [Resumo] o presente estudio ten como obxectivo analizar as atribucións do fracaso escolar levadas a cabo polos alumnos de Ensinanza Secundaria e comprobar se estes tenden a realizar atribucións causais internas do fracaso escolar. Os resultados do traballo, efectuado en 6 centros educativos da cidade de Santiago de Compostela entre 263 escolares de B.U.P., F.P. 1 e E.S.O., indican que, en xeral, o alumnado atribúe a responsabilidade do fracaso escolar a factores internos ó propio alumno. As análises realizadas permiten, ademais, apreciar unha gran uniformidade na valoración das causas do fracaso escolar realizada polos alumnos según a titularidade do centro no que estudian, o sexo, o curso, a idade, o número de asignaturas suspendidas polo polo alumno e a repetición/non repetición de curso | |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: análise atribucional | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |