Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: análise atribucional
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/6651Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: análise atribucionalAuthor(s)
Date
1998Citation
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 87-97 ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] o presente estudio ten como obxectivo analizar as atribucións do fracaso escolar levadas a cabo polos alumnos de Ensinanza Secundaria e comprobar se estes tenden a realizar atribucións causais internas do fracaso escolar. Os resultados do traballo, efectuado en 6 centros educativos da cidade de Santiago de Compostela entre 263 escolares de B.U.P., F.P. 1 e E.S.O., indican que, en xeral, o alumnado atribúe a responsabilidade do fracaso escolar a factores internos ó propio alumno.
As análises realizadas permiten, ademais, apreciar unha gran uniformidade na valoración das causas do fracaso escolar realizada polos alumnos según a titularidade do centro no que estudian, o sexo, o curso, a idade, o número de asignaturas suspendidas polo polo
alumno e a repetición/non repetición de curso
ISSN
1138-1663