Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMorgade Camiña, Silvia
dc.contributor.authorRomero Tabeayo, Isabel
dc.contributor.authorRosa Napal, Francisco César
dc.date.accessioned2024-08-08T08:51:08Z
dc.date.available2024-08-08T08:51:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationCamiña, S. M., Tabeayo, I. R., & Napal, F. C. R. (2019). A música ea educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica. In XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019) (pp. 998-1009). Universidade da Coruñaes_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-726-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/38463
dc.description.abstract[Resumen] A música confórmase como un vehículo óptimo para a transmisión de emocións. Entre os propios códigos dos seus elementos constitutivos (ritmo, harmonía, melodía e forma), pódense identificar códigos lingüísticos establecidos que garanten a canalización das diferentes emocións. Isto permite empregar a música como un eficaz recurso didáctico para traballar a educación emocional nos diferentes niveis educativos. A través da presentación deste traballo, informarase sobre unha experiencia didáctica levada a cabo nun centro de Educación Primaria, realizandounha proposta encamiñada a traballar as diferentes emocións a partir da música ao longo de tres sesión focalizando na expresión oral das emocións, o movemento e a expresión corporal durante a audición activa e a interpretación musical vocal e instrumentalmente; empregando o traballo en cooperativo así como en gran grupo, realizando tamén as valoración oportunas tras a posta en práctica.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Music conforms like an optimum vehicle for the transmission of emotions. Between the own codes of his constitutive elements (rhythm, harmony, melody and form), we can identify linguistic codes established that guarantee the canalisation of the different emotions. This fact allows to employ the music like an effective didactic resource to work the emotional education in the different educational levels. Through the presentation of this work, it will be informed about a didactic experience carried out in a school of Primary Education, doing a proposal direct to the different emotions from the music during three sessions, focus in the oral expression of the emotions, the movement and the corporal expression during the active audition and the vocal and instrumental musical interpretation; using the cooperative work as well as in big group, creating also convenient assessments after the implementation.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497268es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectemociónses_ES
dc.subjectmúsicaes_ES
dc.subjecteducación primariaes_ES
dc.subjectaprendizaxees_ES
dc.subjectcomunicaciónes_ES
dc.subjectemotionses_ES
dc.subjectmusices_ES
dc.subjectprimary educationes_ES
dc.subjectlearninges_ES
dc.subjectcommunicationes_ES
dc.titleA música e a educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica.es_ES
dc.title.alternativeMusic as a resource for the teaching-learning of emotional educationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage998es_ES
UDC.endPage1009es_ES
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497497268
UDC.conferenceTitleXV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem