Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Investigación (FEDU)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Investigación (FEDU)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A música e a educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica.

Thumbnail
Ver/abrir
Morgade_Camiña,S._2019_A_música_e_a_educación_emocional_desde_unha_perspectiva_interdisciplinar.pdf (519.7Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/38463
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
  • Investigación (FEDU) [938]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A música e a educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica.
Título(s) alternativo(s)
Music as a resource for the teaching-learning of emotional education
Autor(es)
Morgade Camiña, Silvia
Romero Tabeayo, Isabel
Rosa Napal, Francisco César
Data
2019
Cita bibliográfica
Camiña, S. M., Tabeayo, I. R., & Napal, F. C. R. (2019). A música ea educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica. In XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019) (pp. 998-1009). Universidade da Coruña
Resumo
[Resumen] A música confórmase como un vehículo óptimo para a transmisión de emocións. Entre os propios códigos dos seus elementos constitutivos (ritmo, harmonía, melodía e forma), pódense identificar códigos lingüísticos establecidos que garanten a canalización das diferentes emocións. Isto permite empregar a música como un eficaz recurso didáctico para traballar a educación emocional nos diferentes niveis educativos. A través da presentación deste traballo, informarase sobre unha experiencia didáctica levada a cabo nun centro de Educación Primaria, realizandounha proposta encamiñada a traballar as diferentes emocións a partir da música ao longo de tres sesión focalizando na expresión oral das emocións, o movemento e a expresión corporal durante a audición activa e a interpretación musical vocal e instrumentalmente; empregando o traballo en cooperativo así como en gran grupo, realizando tamén as valoración oportunas tras a posta en práctica.
 
[Abstract] Music conforms like an optimum vehicle for the transmission of emotions. Between the own codes of his constitutive elements (rhythm, harmony, melody and form), we can identify linguistic codes established that guarantee the canalisation of the different emotions. This fact allows to employ the music like an effective didactic resource to work the emotional education in the different educational levels. Through the presentation of this work, it will be informed about a didactic experience carried out in a school of Primary Education, doing a proposal direct to the different emotions from the music during three sessions, focus in the oral expression of the emotions, the movement and the corporal expression during the active audition and the vocal and instrumental musical interpretation; using the cooperative work as well as in big group, creating also convenient assessments after the implementation.
 
Palabras chave
Emocións
Música
Educación primaria
Aprendizaxe
Comunicación
Emotions
Music
Primary education
Learning
Communication
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497268
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISBN
978-84-9749-726-8

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións