A música e a educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica.

Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/38463
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Collections
- Investigación (FEDU) [936]
Metadata
Show full item recordTitle
A música e a educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica.Alternative Title(s)
Music as a resource for the teaching-learning of emotional educationDate
2019Citation
Camiña, S. M., Tabeayo, I. R., & Napal, F. C. R. (2019). A música ea educación emocional desde unha perspectiva interdisciplinar: Análise dunha proposta didáctica. In XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019) (pp. 998-1009). Universidade da Coruña
Abstract
[Resumen] A música confórmase como un vehículo óptimo para a transmisión de emocións. Entre os propios códigos dos seus elementos constitutivos (ritmo, harmonía, melodía e forma), pódense identificar códigos lingüísticos establecidos que garanten a canalización das diferentes emocións. Isto permite empregar a música como un eficaz recurso didáctico para traballar a educación emocional nos diferentes niveis educativos. A través da presentación deste traballo, informarase sobre unha experiencia didáctica levada a cabo nun centro de Educación Primaria, realizandounha proposta encamiñada a traballar as diferentes emocións a partir da música ao longo de tres sesión focalizando na expresión oral das emocións, o movemento e a expresión corporal durante a audición activa e a interpretación musical vocal e instrumentalmente; empregando o traballo en cooperativo así como en gran grupo, realizando tamén as valoración oportunas tras a posta en práctica. [Abstract] Music conforms like an optimum vehicle for the transmission of emotions. Between the own
codes of his constitutive elements (rhythm, harmony, melody and form), we can identify
linguistic codes established that guarantee the canalisation of the different emotions. This fact
allows to employ the music like an effective didactic resource to work the emotional education in
the different educational levels. Through the presentation of this work, it will be informed about a
didactic experience carried out in a school of Primary Education, doing a proposal direct to the
different emotions from the music during three sessions, focus in the oral expression of the
emotions, the movement and the corporal expression during the active audition and the vocal and
instrumental musical interpretation; using the cooperative work as well as in big group, creating
also convenient assessments after the implementation.
Keywords
Emocións
Música
Educación primaria
Aprendizaxe
Comunicación
Emotions
Music
Primary education
Learning
Communication
Música
Educación primaria
Aprendizaxe
Comunicación
Emotions
Music
Primary education
Learning
Communication
Editor version
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISBN
978-84-9749-726-8