Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorHernández-Ibáñez, Luis A.
dc.contributor.authorCabo Penas, Mario
dc.contributor.authorCandal Casas, Ángel
dc.contributor.authorMartínez Vizoso, Duarte
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónes_ES
dc.date.accessioned2024-05-30T07:19:35Z
dc.date.available2024-05-30T07:19:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36725
dc.description.abstract[Resumo] proxecto de “Non me fagas dano ” é un videoxogo de RealidadeVirtual que abrangue os xéneros de puzzles , exploración e terrorseguindo o estilo de xogos como “ Resident Evil” ou “ Outlast” . Paraa creación do mesmo usouse o motor de videoxogos Unreal Engine 5 e as tecnoloxías de RV proporcionadas polas Oculus Quest 2 de Meta. Proponse como misión principal a creación dun xogo completocontando cunha narrativa, un deseño artístico e sonoro, unpersonaxe xogable con tódalas mecánicas xogables necesarias para aresolución dos puzles así como a programación dun personaxe conIntelixencia Artificial que persoguirá ao xogador polo entorno doxogo. O resultado final consistirá nunha demo do xogo final, funcionalen Realidade Virtual.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El proyecto de “No me hagas daño” es un videojuego de RealidadVIrtual que abarca los géneros de puzles, exploración y terrorsiguiendo el estilo de juegos como “ Resident Evil” ou “ Outlast”. Para la creación del mismo se usó el motor de videojuegos UnrealEngine 5 y las tecnologías de Realidad Virtual proporcionadas porlas Oculus Quest 2 de Meta. Se propone como misión principal la creación de un juego completocontando con una narrativa, un diseño artístico y sonoro, unpersonaje jugable con todas las mecánicas necesarias para laresolución de los puzles asi como la programación de un personajecon Inteligencia Artificial que perseguirá al jugador por elentorno del juego. El resultado final consistirá en una demo del juego final,funcional en Realidad Virtual.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The “Don't Hurt Me” project is a Virtual Reality video game thatcovers the puzzle, exploration and horror genres following thestyle of games like “Resident Evil” or “Outlast”. Unreal Engine 5video game engine and the Virtual Reality technologies provided byMeta's Oculus Quest 2 were used to create the project. The main mission is proposed to create a complete game with anarrative, an artistic and sound design, a playable character withall the necessary mechanics to solve the puzzles as well as theprogramming of a character with Artificial Intelligence that willchase the player. within the game environment. The final result will consist of a demo of the final game,functional in Virtual Reality.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.subjectVideoxogoes_ES
dc.subjectRealidade virtuales_ES
dc.subjectMedoes_ES
dc.subjectTensiónes_ES
dc.subjectClaustrofóbicoes_ES
dc.subjectInmersivoes_ES
dc.subjectTerroríficoes_ES
dc.subjectVideojuegoes_ES
dc.subjectRealidad virtuales_ES
dc.subjectMiedoes_ES
dc.subjectVideo gameses_ES
dc.subjectVirtual realityes_ES
dc.subjectFeares_ES
dc.subjectStresses_ES
dc.subjectClaustrophobices_ES
dc.subjectImmersivees_ES
dc.subjectTerrifyinges_ES
dc.titleNon me fagas danoes_ES
dc.title.alternativeNo me hagas dañoes_ES
dc.title.alternativeDon´t Hurt Mees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.COM). Creación dixital, animación e videoxogos. Curso 2022/2023es_ES
UDC.coleccionTraballos académicoses_ES
UDC.tipotrabTFGes_ES
UDC.titulacionGrao en Creación Dixital , Animación e Videoxogoses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem