Non me fagas dano

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/36725Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Non me fagas danoAlternative Title(s)
No me hagas dañoDon´t Hurt Me
Directors
Hernández-Ibáñez, Luis A.Date
2023Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescription
Traballo fin de grao (UDC.COM). Creación dixital, animación e videoxogos. Curso 2022/2023Abstract
[Resumo] proxecto de “Non me fagas dano
”
é un videoxogo de RealidadeVirtual que abrangue os xéneros de
puzzles
, exploración e terrorseguindo o estilo de xogos como “
Resident Evil”
ou “
Outlast”
. Paraa creación do mesmo usouse o motor
de videoxogos
Unreal Engine 5
e as tecnoloxías de RV proporcionadas polas
Oculus Quest 2
de
Meta.
Proponse como misión principal a creación dun xogo completocontando cunha narrativa, un deseño artístico e sonoro, unpersonaxe xogable con tódalas mecánicas xogables necesarias para aresolución dos puzles así como a programación dun personaxe conIntelixencia Artificial que persoguirá ao xogador polo entorno doxogo.
O resultado final consistirá nunha demo do xogo final, funcionalen Realidade Virtual. [Resumen] El proyecto de “No me hagas daño” es un videojuego de RealidadVIrtual que abarca los géneros de puzles, exploración y terrorsiguiendo el estilo de juegos como “
Resident Evil”
ou “
Outlast”.
Para la creación del mismo se usó el motor de videojuegos
UnrealEngine 5
y las tecnologías de Realidad Virtual proporcionadas porlas
Oculus Quest 2
de
Meta.
Se propone como misión principal la creación de un juego completocontando con una narrativa, un diseño artístico y sonoro, unpersonaje jugable con todas las mecánicas necesarias para laresolución de los puzles asi como la programación de un personajecon Inteligencia Artificial que perseguirá al jugador por elentorno del juego.
El resultado final consistirá en una demo del juego final,funcional en Realidad Virtual. [Abstract] The “Don't Hurt Me” project is a Virtual Reality video game thatcovers the puzzle, exploration and horror genres following thestyle of games like “Resident Evil” or “Outlast”. Unreal Engine 5video game engine and the Virtual Reality technologies provided byMeta's Oculus Quest 2 were used to create the project.
The main mission is proposed to create a complete game with anarrative, an artistic and sound design, a playable character withall the necessary mechanics to solve the puzzles as well as theprogramming of a character with Artificial Intelligence that willchase the player. within the game environment.
The final result will consist of a demo of the final game,functional in Virtual Reality.
Keywords
Videoxogo
Realidade virtual
Medo
Tensión
Claustrofóbico
Inmersivo
Terrorífico
Videojuego
Realidad virtual
Miedo
Video games
Virtual reality
Fear
Stress
Claustrophobic
Immersive
Terrifying
Realidade virtual
Medo
Tensión
Claustrofóbico
Inmersivo
Terrorífico
Videojuego
Realidad virtual
Miedo
Video games
Virtual reality
Fear
Stress
Claustrophobic
Immersive
Terrifying