Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSantos, Iria
dc.contributor.authorCabeza López, Borja
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónes_ES
dc.date.accessioned2024-05-23T09:29:27Z
dc.date.available2024-05-23T09:29:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36593
dc.description.abstract[Resumo] A Lanza da Liberdade” é un proxecto centrado no desenvolvementodun videoxogo utilizando o motor de xogo Godot, aproveitando os coñecementosadquiridos ao longo do Grao en Comunicación Audiovisual. Este videoxogo ten comoobxectivo principal recrear historicamente a invasión da cidade da Coruña por parte dasforzas inglesas e a valente resistencia liderada por María Pita. Neste contexto, o xogadorasumirá o papel de María Pita e Breogán, un soldado galego, inmersos nunha loitaencarnizada contra os invasores. O propósito fundamental do videoxogo é brindar aos xogadores unha experienciainmersiva e educativa, permitíndolles vivir e comprender este episodio histórico coma sefosen partícipes directos del. Desta maneira, búscase non só entreter, senón tamén educar,transmitindo coñecementos sobre un momento crucial na historia da cidade da Coruña. No contexto actual, as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC) desempeñan unpapel fundamental na educación. Os mozos de hoxe, considerados nativos dixitais, atopannas TIC unha fonte de motivación e atracción. Este proxecto aprovéitase desta inclinaciónnatural cara á tecnoloxía para fomentar a aprendizaxe significativa. A experiencia de xogar através dun videoxogo non só resulta atractiva para os mozos, senón que tamén lles axuda aconsolidar coñecementos de maneira efectiva. O desenvolvemento deste proxecto abarca diversas etapas esenciais. En primeiro lugar,implica unha investigación sobre o suceso histórico en cuestión, así como a identificacióndo público obxectivo e unha análise de mercado. Logo, require unha planificación doproceso de traballo, que inclúe a creación do guión, o deseño de personaxes e niveis, e aprogramación en Godot. Esta última fase conleva unha procura constante de informaciónpara aproveitar ao máximo as capacidades do programa. Finalmente, establécese un plan de promoción a futuro, que inclúe a difusión do videoxogoa través de diversas plataformas e canles, como redes sociais e escolas. Isto garantirá que oproduto alcance á súa audiencia obxectivo e contribuirá ao seu éxito educativo e cultural.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectVideoxogo históricoes_ES
dc.subjectVideoxogo educativoes_ES
dc.subjectProgramaciónes_ES
dc.subjectGodotes_ES
dc.titleA Lanza da Liberdadees_ES
dc.title.alternativeLa Lanza de la Libertades_ES
dc.title.alternativeThe Spear of Libertyes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2022/2023es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem