Estatísticas
Número total de visitas
Visualizacións | |
---|---|
La inclusión del alumnado de etnia gitana a través de la enseñanza del inglés como lengua extranjera: una intervención en el aula de secundaria a través de los enfoques metodológicos Design for Change y Culturally Responsive Teaching | 648 |
Visitas ao mes
July 2024 | August 2024 | September 2024 | October 2024 | November 2024 | December 2024 | January 2025 | February 2025 | March 2025 | April 2025 | May 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
La inclusión del alumnado de etnia gitana a través de la enseñanza del inglés como lengua extranjera: una intervención en el aula de secundaria a través de los enfoques metodológicos Design for Change y Culturally Responsive Teaching | 22 | 39 | 32 | 24 | 24 | 38 | 16 | 36 | 51 | 60 | 43 |
Visitas ao ficheiro
Visualizacións | |
---|---|
MelendezLuces_Jennifer_TD_2024.pdf.pdf | 605 |
Países con máis visualizacións
Visualizacións | |
---|---|
Spain | 205 |
United States | 184 |
Colombia | 46 |
Ecuador | 31 |
Romania | 29 |
Argentina | 14 |
Ireland | 13 |
Peru | 9 |
Germany | 8 |
Australia | 6 |
Cidades con máis visualizacións
Visualizacións | |
---|---|
San Mateo | 50 |
Barcelona | 37 |
Mountain View | 23 |
Boydton | 19 |
Madrid | 13 |
Ashburn | 10 |
Bogotá | 10 |
Southport | 9 |
Lima | 8 |
Quito | 8 |