Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorDePalma, Renée
dc.contributor.advisorPérez-Caramés, Antía
dc.contributor.advisorPérez-Caramés, Antía (Titora)
dc.contributor.authorPamukçu, Zeynep
dc.date.accessioned2024-03-13T15:17:38Z
dc.date.available2024-03-13T15:17:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/35874
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Ciencias Sociais e do Comportamento. 5037V01es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This doctoral thesis examines young minority children’s perception of race in relation to other socially constructed concepts, ethnicity, culture, and nationality. All these historically and socially crucial concepts and children’s perspective are explored from an ethnographic perspective in an NGO, which includes participant observation, a doll study, and childcentered activities as well as a focus group discussion with the staff of the NGO. By using triangulation methodology, the study tries to cover the subject, race, from different aspects and in different contexts in the daily lives of children of minority origin. Accordingly, based on the collected data through various complementary methods in various contexts, the study suggests that children of minority origin have a very complex way of constructing race, ethnicity, culture, and nationality in terms of both physical and cultural traits.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta tesis doctoral analiza la percepción acerca de la raza que tienen los/as niños/as pequeños/as pertenecientes a minorías raciales en relación con otros conceptos construidos socialmente, como la etnicidad, la cultura o la nacionalidad. Se exploran la construcción social e histórica de estos conceptos, así como la perspectiva de los/as niños/as, a partir de una perspectiva etnográfica en una ONG, que incorpora la observación participante, el “doll study”, actividades centradas en los/as niños/as, así como un grupo de discusión con el personal de la ONG. Por medio de la triangulación metodológica, el estudio aborda el tema de la raza bajo diversos aspectos y en diferentes contextos de la vida diaria de los/as niños/as pertenecientes a minorías raciales. En consecuencia, el estudio sugiere que estos/as niños/as tienen una forma muy compleja de construir la raza, la etnicidad, la cultura y la nacionalidad en términos tanto de rasgos físicos como culturales.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese de doutoramento analiza a percepción da raza que teñen os/as nenos/as pequenos/as pertencentes a minorías raciais en relación con outros conceptos construídos socialmente, como a etnicidade, a cultura ou a nacionalidade. A construción social e histórica destes conceptos, así como a perspectiva da infancia, son exploradas dende unha perspectiva etnográfica nunha ONG, que incorpora a observación participante, o “doll study”, actividades centradas nos/as nenos/as, así como un grupo de discusión con persoal da ONG. A través da triangulación metodolóxica, o estudo aborda o tema da raza baixo diversos aspectos e en diferentes contextos da vida cotiá dos/as nenos/as pertencentes a minorías raciais. En consecuencia, o estudo suxire que teñen unha forma moi complexa de construír a raza, a etnicidade, a cultura e a nacionalidade en termos de trazos físicos e culturais.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectRacees_ES
dc.subjectEthnicityes_ES
dc.subjectCulturees_ES
dc.subjectReligiones_ES
dc.subjectSkin colores_ES
dc.subjectChildren of minority origines_ES
dc.subjectTriangulation methodologyes_ES
dc.subjectRazaes_ES
dc.subjectEtnicidades_ES
dc.subjectCulturaes_ES
dc.subjectReligiónes_ES
dc.subjectColor de la pieles_ES
dc.subjectNiños y niñas de minorías racialeses_ES
dc.subjectTriangulación metodológicaes_ES
dc.subjectMinorías-Educación-Aspecto sociales_ES
dc.subjectNiños marginados socialeses_ES
dc.subjectDiscriminación raciales_ES
dc.subjectEtnicidadees_ES
dc.subjectRelixiónes_ES
dc.subjectCor de peles_ES
dc.subjectNenos e nenas de minorías raciaises_ES
dc.subjectTriangulación metodolóxicaes_ES
dc.titleMinority Children’s Perception of Race: A Child-Centered Ethnographic Approaches_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem