Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Minority Children’s Perception of Race: A Child-Centered Ethnographic Approach

Thumbnail
View/Open
PamukcuAykut_Zeynep_TD_2023.pdf (5.493Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/35874
Collections
  • Teses de doutoramento [2227]
Metadata
Show full item record
Title
Minority Children’s Perception of Race: A Child-Centered Ethnographic Approach
Author(s)
Pamukçu, Zeynep
Directors
DePalma, Renée
Pérez-Caramés, Antía
Pérez-Caramés, Antía (Titora)
Date
2023
Abstract
[Abstract] This doctoral thesis examines young minority children’s perception of race in relation to other socially constructed concepts, ethnicity, culture, and nationality. All these historically and socially crucial concepts and children’s perspective are explored from an ethnographic perspective in an NGO, which includes participant observation, a doll study, and childcentered activities as well as a focus group discussion with the staff of the NGO. By using triangulation methodology, the study tries to cover the subject, race, from different aspects and in different contexts in the daily lives of children of minority origin. Accordingly, based on the collected data through various complementary methods in various contexts, the study suggests that children of minority origin have a very complex way of constructing race, ethnicity, culture, and nationality in terms of both physical and cultural traits.
 
[Resumen] Esta tesis doctoral analiza la percepción acerca de la raza que tienen los/as niños/as pequeños/as pertenecientes a minorías raciales en relación con otros conceptos construidos socialmente, como la etnicidad, la cultura o la nacionalidad. Se exploran la construcción social e histórica de estos conceptos, así como la perspectiva de los/as niños/as, a partir de una perspectiva etnográfica en una ONG, que incorpora la observación participante, el “doll study”, actividades centradas en los/as niños/as, así como un grupo de discusión con el personal de la ONG. Por medio de la triangulación metodológica, el estudio aborda el tema de la raza bajo diversos aspectos y en diferentes contextos de la vida diaria de los/as niños/as pertenecientes a minorías raciales. En consecuencia, el estudio sugiere que estos/as niños/as tienen una forma muy compleja de construir la raza, la etnicidad, la cultura y la nacionalidad en términos tanto de rasgos físicos como culturales.
 
[Resumo] Esta tese de doutoramento analiza a percepción da raza que teñen os/as nenos/as pequenos/as pertencentes a minorías raciais en relación con outros conceptos construídos socialmente, como a etnicidade, a cultura ou a nacionalidade. A construción social e histórica destes conceptos, así como a perspectiva da infancia, son exploradas dende unha perspectiva etnográfica nunha ONG, que incorpora a observación participante, o “doll study”, actividades centradas nos/as nenos/as, así como un grupo de discusión con persoal da ONG. A través da triangulación metodolóxica, o estudo aborda o tema da raza baixo diversos aspectos e en diferentes contextos da vida cotiá dos/as nenos/as pertencentes a minorías raciais. En consecuencia, o estudo suxire que teñen unha forma moi complexa de construír a raza, a etnicidade, a cultura e a nacionalidade en termos de trazos físicos e culturais.
 
Keywords
Race
Ethnicity
Culture
Religion
Skin color
Children of minority origin
Triangulation methodology
Raza
Etnicidad
Cultura
Religión
Color de la piel
Niños y niñas de minorías raciales
Triangulación metodológica
Minorías-Educación-Aspecto social
Niños marginados sociales
Discriminación racial
Etnicidade
Relixión
Cor de pel
Nenos e nenas de minorías raciais
Triangulación metodolóxica
 
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback