Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGonzález Rueda, Ángel Manuel
dc.contributor.advisorTarrío-Saavedra, Javier
dc.contributor.authorAñón Pensado, Valeria
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentaciónes_ES
dc.date.accessioned2023-11-20T10:53:48Z
dc.date.available2023-11-20T10:53:48Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/34289
dc.description.abstract[Resumo] Analizar a percepción dunha marca é esencial para comprender as preferencias e necesidades dos consumidores, avaliar a imaxe da marca, identificar fortalezas e debilidades, medir a satisfacción do cliente e tomar decisións estratéxicas baseadas en datos. Estes coñecementos son fundamentais para construír unha marca sólida, diferenciada e exitosa no mercado. O presente traballo de fin de grao ten como obxectivo principal analizar a percepción dunha empresa de comercio electrónico empregando business analytics, máis concretamente o software R, para analizar unha base de datos pública con información sobre os seus usuarios. A empresa analizada céntrase no modelo de negocio C2C (consumer-to-consumer), onde os consumidores interactúan directamente entre si para comprar e vender produtos. Neste estudo, recompílanse datos relevantes sobre os consumidores, incluíndo variables demográficas, comportamentos de compra e venta e preferencias. Estes datos son procesados e analizados empregando o software R, coñecido pola súa ampla gama de capacidades analíticas e ferramentas estatísticas. A través da análise dos datos dos consumidores, búscase identificar patróns, tendencias e percepcións clave relacionadas coa marca. Lévase a cabo unha análise descritiva explorando variables como o uso de algunha app da marca, o título civil e o xénero dos consumidores, o seu idioma de preferencia e o seu país de procedencia, e o emprego de unha foto de perfil. Todas estas variables son relacionadas co número de compras e ventas, para así coñecer os diferentes comportamentos de compra e venta existentes entre os usuarios. Ademais, empréganse outras análises, como a correlación entre variables e diferentes tipos de diagramas que, de maneira máis visual e ordenada, nos permiten comprender con claridade os resultados. A análise realizada empregando o software R permite obter resultados significativos sobre a percepción da marca entre os seus usuarios. Estes resultados poden ser empregados pola empresa para tomar decisións estratéxicas, como mellorar a experiencia do usuario, optimizar a plataforma de comercio electrónico, desenvolver campañas de marketing máis efectivas ou fortalecer a relación cos consumidores.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Analizar la percepción de una marca es esencial para comprender las preferencias y necesidades de los consumidores, evaluar la imagen de la marca, identificar fortalezas y debilidades, medir la satisfacción del cliente y tomar decisiones estratégicas basadas en datos. Estos conocimientos son fundamentales para construir una marca sólida, diferenciada y exitosa en el mercado. El presente trabajo de fin de grado tiene como objetivo principal analizar la percepción de una empresa de comercio electrónico empleando business analytics, más concretamente el software R, para analizar una base de datos pública con información sobre sus usuarios. La empresa analizada se centra en el modelo de negocio C2C (consumer-to-consumer), donde los consumidores interactúan directamente entre sí para comprar y vender productos. En este estudio, se recopilan datos relevantes sobre los consumidores, incluyendo variables demográficas, comportamientos de compra y venta y preferencias. Estos datos son procesados y analizados empleando el software R, conocido por su amplia gama de capacidades analíticas y herramientas estadísticas. A través del análisis de los datos de los consumidores, se busca identificar patrones, tendencias y percepciones clave relacionadas con la marca. Se lleva a cabo un análisis descriptivo explorando variables como el uso de alguna app de la marca, el título civil y el género de los consumidores, su idioma de preferencia y su país de procedencia, y el empleo de una foto de perfil. Todas estas variables son relacionadas con el número de compras y ventas, para así conocer los diferentes comportamientos de compra y venta existentes entre los usuarios. Además, se emplean otros análisis, como la correlación entre variables y diferentes tipos de diagramas que, de manera más visual y ordenada, nos permiten comprender con claridad los resultados. El análisis realizado empleando el software R permite obtener resultados significativos sobre la percepción de la marca entre sus usuarios. Estos resultados pueden ser empleados por la empresa para tomar decisiones estratégicas, como mejorar la experiencia del usuario, optimizar la plataforma de comercio electrónico, desenvolver campañas de marketing más efectivas o fortalecer la relación con los consumidores.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Analysing brand perception is essential to understand consumer preferences and needs, assess brand image, identify strengths and weaknesses, measure customer satisfaction and make data-driven strategic decisions. This knowledge is fundamental to build a strong, differentiated and successful brand in the marketplace. The main objective of this thesis is to analyse the perception of an e-commerce company using business analytics, more specifically R software, to analyse a public database with information about its users. The company analysed focuses on the C2C (consumer-to-consumer) business model, where consumers interact directly with each other to buy and sell products. In this study, relevant consumer data is collected, including demographic variables, buying and selling behaviours and preferences. This data is processed and analysed using R software, known for its wide range of analytical capabilities and statistical tools. Through the analysis of consumer data, we seek to identify key patterns, trends and perceptions related to the brand. A descriptive analysis is conducted by exploring variables such as the use of a brand app, consumers' marital status and gender, their language preference and country of origin, and the use of a profile picture. All these variables are associated with the number of purchases and sales, in order to understand the different buying and selling behaviours among users. In addition, other analyses are used, such as the correlation between variables and different types of diagrams that, in a more visual and orderly way, allow us to clearly understand the results. The analysis carried out using R software allows us to obtain significant results on the perception of the brand among its users. These results can be used by the company to make strategic decisions, such as improving the user experience, optimising the e-commerce platform, developing more effective marketing campaigns or strengthening the relationship with consumers.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ao resumo do traballo como ao seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectPercepción de marcaes_ES
dc.subjectBusiness analyticses_ES
dc.subjectC2Cses_ES
dc.subjectAnálise de datoses_ES
dc.subjectComportamento dos usuarioses_ES
dc.subjectUsuarios activoses_ES
dc.subjectAnálisis de datoses_ES
dc.subjectComportamiento de los usuarioses_ES
dc.subjectBrand perceptiones_ES
dc.subjectData analysises_ES
dc.subjectUser behavioures_ES
dc.subjectActive userses_ES
dc.titleAnalizando a percepción dunha empresa empregando business analyticses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2022/2023es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem