Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico en Educación Secundaria e Bacharelato. IV edición

Thumbnail
Ver/abrir
IV_Premios Isabel Zendal_2022.pdf (391.3Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/33468
Creative CommonsAtribución-Compartir Igual Internacional (CC BY-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Creative CommonsAtribución-Compartir Igual Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
  • Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico [5]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico en Educación Secundaria e Bacharelato. IV edición
Autor(es)
Fagúndez Aguilar, Diego
Lage García, Noa
Ortiz Arias, Valeria
Tinaquero Vizoso, Leda
López Rodríguez, Julia
Suleimán Casalderrey, Andrea Valentina
Jiménez Pérez, Érica
Vilas Subirán, Santiago
Data
2023
Resumo
[Resumo] O pensamento crítico é unha competencia clave na educación da cidadanía para formar persoas libres, autónomas e críticas, que poidan tomar decisións na súa cotiandade sen caer na manipulación mediática e na difusión de noticias e crenzas falsas. Os Premios Isabel Zendal teñen precisamente como finalidade este obxectivo: promover o pensamento crítico e a cultura científica entre a xuventude, vítima en moitas ocasións da difusión e divulgación de falsidades. Esta é a carta de presentación destes premios, concibidos como unha actividade de extensión universitaria da Universidade da Coruña, por medio da Unidade de Divulgación Científica e Cultural e en colaboración co Círculo Escéptico e a Deputación da Coruña. O certame está dirixido ao alumnado escolarizado en centros educativos españois desde o primeiro curso da educación secundaria obrigatoria (ESO) ata o segundo curso de bacharelato, de modo que consta de dúas categorías de participación: unha para o alumnado de 1.º a 3.º curso da ESO e FP básica; e outra para o alumnado de 4.º da ESO a 2.º de bacharelato e mais dos ciclos formativos de grao medio. A participación no concurso realízase a través dun xénero literario, que pode ser un artigo xornalístico, a exposición divulgativa dun experimento desenvolvido polo alumnado, un conto ou un relato curto. Valórase que os traballos integren os valores do pensamento escéptico e científico, a difusión do coñecemento, a ciencia e os seus métodos, a refutación das pseudociencias, a loita contra a difusión de enganos e noticias falsas, así como a loita contra as diferentes violencias que se perpetúan a través de loias que atentan contra a dignidade das mulleres, colectivos LGTBIQ+ ou inmigrantes, entre outros.. Neste volume, que agora presentamos, recóllense os traballos premiados nesta cuarta edición dos Premios Isabel Zendal, convocada en xaneiro de 2022 e cuxa resolución tivo lugar en maio do mesmo ano. Quero agradecer a dedicación e o compromiso das persoas con quen tiven o pracer de compartir xurado: Francisco Armesto Ramón, Marisa Castiñeira García, Manuel Francisco Herrador Barrios, Susana Ladra González e Carlos Cayetano Vizcaíno Fernández. Finalmente, cabe sinalar que nesta cuarta edición se recibiron 33 propostas e os premios viaxaron a diferentes lugares da xeografía galega, aínda que tamén se recibiron propostas de fóra de Galicia. O certame parece consolidarse entre os mozos e mozas fomentando o seu espírito crítico e axudando a formar mentes abertas con base científica.
Palabras chave
Pensamiento crítico
Educación secundaria
Bachillerato
Pensamento crítico
Bacharelato
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/spudc.000021
Dereitos
Creative CommonsAtribución-Compartir Igual Internacional (CC BY-SA 4.0)
Editor
Universidade da Coruña. Unidade de Divulgación Científica e Cultural

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións