Audiocontos para educación en diversidade afectivo sexual
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32998
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Audiocontos para educación en diversidade afectivo sexualData
2022Cita bibliográfica
Piñeiro-Otero, Teresa; DePalma Úngaro, Renée; Amigo Ventureira, Ana (2022): Audiocontos para educación en diversidade afectivo sexual. En García Naya, J.A. (ed.) (2022). Contextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia. VI Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 215-229). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.000016.215 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.000016
Resumo
[Resumo] O presente texto versa sobre unha práctica de Aprendizaxe e Servizo desenvolvida materia Deseño sonoro, do Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos en colaboración co Centro de Estudos de Xénero e Feministas-CEXEF da Universidade da Coruña. Esta práctica levouse a cabo no marco do proxecto “Bibliodiversidade. As bibliotecas como axentes para educar na diversidade afectivo sexual”, cuxo obxecto foi potenciar o uso da literatura infantil e xuvenil como ferramenta didáctica nas aulas. A partir dunha selección de albumes ilustrados, o alumnado enfrontouse á creación dun relato integramente sonoro en todas as súas fases, dende o guión ata a posprodución, empregando as potencialidades creativas e expresivas do son para facer chegar a idea a un público infantil. Esta reorientación da práctica “relato sonoro” levou a que, ademais das competencias propias da materia, o alumnado -futuro creador de contidos de animación e videoxogos- puidese desenvolver unha reflexión crítica en torno a necesaria visibilización da diversidade afectivo sexual para unha sociedade. [Abstract] This text refers to a Learning and Service practice developed in the Sound Design class of the Degree in Digital Creation, Animation and Videogames in collaboration with the University of A Coruña's Center for Gender and Feminist Studies-CEXEF. This practice was carried out within the framework of the project "Bibliodiversity. Libraries as agents for educating in gender and sexual diversity", whose aim was to promote the use of children's and young people's literature as a didactic tool in the classroom. From a selection of picture books, the students were confronted with the creation of a story entirely in sound in all its phases, from the script to post-production, using the creative and expressive potential of sound to bring the idea to a child audience. This reorientation of the practice "sound narration" led the students -future creators of animation and videogame contents- to develop a critical reflection on the necessary visibilization of gender and sexual diversity for a democratic society, in addition to the competences of the subject.
Palabras chave
Audiocontos
Literatura infantil e xuvenil
Educación en diversidade afectiva-sexual
Deseño sonoro
Audio stories
Children's and young adult literatura
Education in gender and sexual diversity
Sound design
Sound storytelling
Literatura infantil e xuvenil
Educación en diversidade afectiva-sexual
Deseño sonoro
Audio stories
Children's and young adult literatura
Education in gender and sexual diversity
Sound design
Sound storytelling
Descrición
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 7
Versión do editor
Dereitos
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)