Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorRodríguez-Romero, Mar
dc.contributor.authorMuriano Rodríguez, M.ª Montserrat
dc.contributor.authorLongarela-Ares, Ángeles
dc.contributor.authorMartínez-Rodríguez, Alicia
dc.date.accessioned2023-05-03T17:42:21Z
dc.date.available2023-05-03T17:42:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationRodríguez Romero, M. Mar; Muriano Rodríguez, M. Montserrat.; Longarela Ares, M. Ángeles; Martínez Rodríguez, Alicia (2022): Rompendo Regras Lab. Proxecto transversal por unha menstruación digna e ecosaudábel. En García Naya, J.A. (ed.) (2022). Contextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia. VI Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 315-331). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.000016.315 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.000016es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32979
dc.descriptionColección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 7es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Rompendo Regras LAB (2021-22) é unha iniciativa transversal xurdida da interacción entre profesorado, estudantes e persoal técnico de varias Facultades e Servizos, incluíndo institucións locais e organizacións sociais. Vincúlase aos “Laboratorios bibliotecarios” (“MediaLabMatadero”). Actúa como un espazo intelectual, físico e dixital para ensaiar formas novidosas de abordar a menstruación digna e ecosaudable partindo da convivencia entre saberes, organizacións e persoas heteroxéneas e documentar os procesos. Desenvolvéronse nove proxectos con profesoras, alumnas e técnicas como promotoras e colaboradoras, así como con persoas alleas a UDC. Acolle accións de intensidade e alcance diverso: experimentos sociais e artísticos (eu poemas, performance Útero contaminado), metodoloxías específicas (fotovoz e imaxinación sociolóxica), procedementos de recollida de información, difusión de coñecemento (seminario, obradoiros e palestras), accións ambientais (Campaña Lixo Retrete) e produción de artefactos (compresas de tela, carteis, collages, fotografías). Cunha perspectiva transdisciplinar fusiónanse o civil e o cidadán de xeito non predeterminado. Aprovéitase o traballo en materias específicas e Servizos concretos para diversificar as experiencias formativas enlazando con iniciativas externas. Así, técense fíos entre o académico e o social, entre o civil e o cidadá ampliando e diversificando unha comunidade de práctica ao redor da menstruación e explóranse maneiras alternativas de exercer a cidadanía na Universidade.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Rompendo Regras LAB (2021-22) is a transversal initiative produced by the interaction between professors, students and technicians of several University Faculties and Services including, also, local institutions and social organizations. It is related to “Laboratorios bibliotecarios” (“MediaLabMatadero”). It acts as an intellectual, physical, and digital space focused on exploring new ways of defining dignified and eco-healthy menstruation. It is based upon the confluence of heterogeneous knowledge, organizations and people and the documentation of the processes generated. Nine projects were developed with professors, students and technicians as promoters and collaborators, as well with people outside the University. Actions evolve with a variety of intensity and scope: socio-artistic experiment (I poems, social cartography, performance), specific methodologies (photo-voice and sociological imagination), gather information procedures, knowledge diffusion (seminars, workshop, conferences), environmental actions (Lixo Retrete Campaign) and artifact production (cloth napkins, posters, collages, photographs, games). Applying a transdisciplinary perspective, the projects intertwine institutions and citizenship in non-predetermined ways. Drawing upon the work in specific subject and services the projects diversify formative experiences linking them to external initiatives. In this way, we amplify and diversify a community of practice around menstruation. In addition, we explore alternative paths to performance citizenship in university.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/32493
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherCentro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.000016.315es_ES
dc.rightsAtribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectAlfabetización menstrual críticaes_ES
dc.subjectParticipación cidadáes_ES
dc.subjectLaboratorios cidadáses_ES
dc.subjectXustiza reproductivaes_ES
dc.subjectMenstrual Critical Literacyes_ES
dc.subjectCitizen Participationes_ES
dc.subjectCitizen Laboratorieses_ES
dc.subjectReproductive Justicees_ES
dc.titleRompendo Regras Lab proxecto transversal por unha menstruación digna e ecosaudábeles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage315es_ES
UDC.endPage331es_ES
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (6ª. 2022. A Coruña)
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem