Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMontero Río, Candela
dc.date.accessioned2023-02-23T16:39:42Z
dc.date.available2023-02-23T16:39:42Z
dc.date.issued2022-12-16
dc.identifier.citationMontero Río, C. (2022). A publicidade encuberta nas redes sociais da man dos líderes de opinión ou influencers. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 26, 125-154. https://doi.org/10.17979/afdudc.2022.26.0.9286es_ES
dc.identifier.issn2530-6324
dc.identifier.issn1138-039X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32558
dc.description.abstract[Resumo] No presente documento lévase a cabo unha análise da figura dos influencers, a súa labor nas redes sociais e de que xeito se introduce a publicidade a través destes medios. Partindo desta base, examínase a publicidade encuberta en xeral, e mediante os líderes de opinión en redes en particular, da man do respecto ao principio da autenticidade publicitaria.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] In this document we analyse the figure of influencers, their work in social networks and the way in which advertising is introduced through these media. On this basis, we examine covert advertising in general, and through opinion leaders in social media in particular, according to the principle of advertising authenticity.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/afdudc.2022.26.0.9286es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.es
dc.subjectPublicidade encubertaes_ES
dc.subjectAutenticidade publicitariaes_ES
dc.subjectInfluencerses_ES
dc.subjectRedes sociaises_ES
dc.subjectCovert advertisinges_ES
dc.subjectAdvertising authenticityes_ES
dc.subjectSocial mediaes_ES
dc.subjectPublicidad encubiertaes_ES
dc.subjectAutenticidad publicitariaes_ES
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.titleA publicidade encuberta nas redes sociais da man dos líderes de opinión ou influencerses_ES
dc.title.alternativeCovert Advertising on Social Media by Opinion Leaders or Influencerses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.date.updated2023-02-22T18:21:37Z
UDC.journalTitleAnuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruñaes_ES
UDC.volumeVol. 26 (2022)es_ES
UDC.startPage125es_ES
UDC.endPage154es_ES
dc.identifier.doi10.17979/afdudc.2022.26.0.9286


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem